מיני בר מים צלול – לא רק צלול אלא בריא יותר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מיני בר מים צלול – לא רק צלול אלא בריא יותר

אם אתם מחפשים מיני בר מים למשרד, לבית, לעסק או לפינה מיוחדת אצלכם, ודאי שמעתם על בר מים צלול כמו גם על מותגים אחרים בעולם ברי המים. ישנם שלל רב של דגמים מעוצבים ומתקדמים עם טכנולוגית משתנות של ברי מים ובמחירים ובמסלולים אטרקטיביים. 

אצלנו ב'המרכז לברי המים' ניתן למצוא בר מים צלול וכן ברי מים איכותיים אחרים, אבל אנחנו בעיקר חושבים, שלפני שאתם רוכשים מיני בר מכל סוג שהוא, חשוב שתבחנו מהם הצרכים של המשפחה שלכם או של העסק ומהם המאפיינים הייחודים שלהם, כדי שתדעו האם צריך בר מים צלול?  באיזה גודל? ומה חשוב שיהיה בו ומהם מרכיבי המותרות והאקסטרה שטוב שיהיו.

מיני בר מים צלול

מי זקוק למיני בר מים מסוננים?

התשובה היא: כולם. אם נרחיב, הרי שנאמר שמים מסוננים הם הכרח עבור כל מי שרוצה לשמור על עצמו ועל משפחתו. מי הברז בישראל אינם נקיים בלשון המעטה. הם מכילים חומרים שאינם טובים עבורנו. בין השאר יש בהם מתכות כבדות, רעלנים, כמקלים, מיקרואורגניזמים חיים, חלודה, חול ועוד ועוד. 

כל החומרים האלו מומסים בתוך המים. את חלקם, במיוחד הגדולים שבהם, כמו אבנית וחול יתכן ונראה. אחרים, קטנים, מיקרוסקופיים או שקופים, נתקשה לראות בעיניים שלנו. אבל כשם שהם קטנים הם מזיקים.  סינון המים יאפשר לנו לטהר את המים מהם ולהפוך את המים לבריאים לשתייה.

גם אלו זקוקים לבר מים אצלם

מעבר לנושא הבריאות יש הצדקות נוספות להחזיק בר מים צלול בבית או בעסק. עוד לפני שניגע בהם, נזכיר עוד תרומה של בר מים לבריאות של המשפחה שלכם. אחת הרעות החולות של העולם המערבי הוא השתיה הממותקת. היא גורמת לשלל מחלות ובעיות ואחראית להשמנת יתר אצל מבוגרים ובעיקר ילדים. הוכח מחקרית, כי כאשר הוצב בר מים בתוך הבית, עלתה צריכת המים וירדה צריכת המשקאות הממותקים. ברים מסוימים אף מציעים מים עם גיזוז, כך שאפילו התחושה של הבועות המתפוצצות בפה נשארות, רק שהפעם זה לא מזיק אלא בריא.

יתרון נוסף של בר מים המוצב בבית או בעסק הוא ביכולת שלו להפיק  מים בכמות בלתי מוגבלת. לא צריך לחכות למים חמים שירתחו ולא צריך לחשוש שבקבוקי המים שבמקרר יאזלו. בר המים תמיד יכול להוציא עוד ועוד מים רותחים או צוננים. בעסקים גדולים, הם יש תנועה רבה של אנשים, זהו יתרון עצום.

מיקום. מיקום. מיקום.

בחירת סוג בר המים או מתקן המים היא גם פונקציה של מיקומו המיועד בחלל. ישנם גדלים שונים של ברי מים. ישנם גדולים מאוד וישנם קומפקטיים. בר קומפקטי, יתאים יותר למקומות כמו פינות קפה קטנות או למקומות בהם שטח הפנים של השיש במטבח מצומצם מאוד ולא נרצה לגזול שטח נוסף לטובת הבר. בר גדול יותר, מנגד, יהיה יותר יציב וגם פחות עדין.

גם העיצוב של הבר הוא חלק מן המקום שלו. כיום, הברים השונים מגיעים בשלל עיצובים ובכל צבעי הקשת. לכן, אפשר להתאים את סגנון הבר למיקום בו הוא הולך להיות ולעיצוב שבו. כך, לא רק שהבר לא יבלוט הוא לעיתים גם יהוה פריט עיצובי שישדרג את החלל.

לחסוך כסף

בר מים מסוננים שומר על איכות הסביבה אל מול שתית מים מינרלים בבקבוקים וחוסך את כמויות הפלסטיק הבאים בעקבותיהם. אבל הוא גם חוסך ושומר לנו על הכסף. אומנם קיימת עלות תקופתית הכרוכה בהחלפת הסננים ונורות ה-UV אשר עם הזמן מתבלים ונשחקים ויש צורך להחליפם, אבל מעבר לזה, תוכלו למצוא מסלולים נוחים מאוד הן של רכישת בר המים והן של השכרתו ואפילו שיטה המביאה את יתרונות הליסינג של עולם הרכב אל ברי המים.

לבחור בר מים צלול או כל בר מים אחר וגם לחסוך כסף, דורש מכם גם לבחור בחכמה. לערוך סקר שוק, לקרוא ביקורות ולהתייעץ עם חברה משווקת שאינה מגבילה אתכם לדגם כזה או אחר שרק אותו היא משווקת אלא כזו שמעניקה לכם בחירה בין שלל דגמים ואפשרויות כמו גם מבחר מסלולים נוחים. בחנו גם את נושא האחריות והאם החברה יכולה לספק לכם גם שירות תקופתי להחלפת הסננים ומנורת ה-UV.

בסופו של דבר תזכרו, שאתם הלקוחות, אתם קובעים את התקציב שלכם ואתם בוחרים. אבל נכון וכדאי להתייעץ עם המומחים, שיוכלו לעזור לכם להתאים את פתרון המים הטוב ביותר עבורכם.

מיני בר מים צלול

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!