מתקני מים ביתיים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

 

מתקני מים ביתייםמתקני מים ביתיים הינם מתקנים אשר מותקנים כמעט בכל בית בישראל. עקב האקלים החם ומזג האוויר במדינת ישראל, אזרחי המדינה נוהגים לשתות כמויות גדולות של מים בכדי להצטנן מפני החום.

מתקני מים בייתים קיימים במגוון סוגים, צבעים וסגנונות אשר נותנים מענה ממוקד לכל משפחה על פי צרכיה. ישנן משפחות חילוניות אשר רוב ברי המים יתאימו להן. מנגד, ישנן משפחות מסורתיות אשר נוהגות לרכוש ברי מים כשרים לשבת וחגים אשר פעולת המים עובדת באופן שונה בכדי למנוע חילול שבת.

במידה והנכם מעוניינים ברכישת מתקני מים ביתיים, להלן מספר סוגים מתוך המבחר הקיים בשוק:

  1. תמי 4- מתקן המים הנמכר בישראל. ייחודי בעיצובו המרהיב וקיים במבחר רחב של צבעים. קיימים סוגים שונים של מתקן תמי 4 וכל משפחה תוכל להתאים את המכשיר על פי התקציב שלה ועל פי הצבע המתאים לה.
  2. נועם 1- זהו מתקן מים ביתי המיועד לאוכלוסייה הדתית. מתקן מים זה מאפשר לשומרי שבת להשתמש במכשיר לחימום וקירור מים ללא חילול שבת. המכשיר כשר גם בחגים.
  3. סוגים נוספים של מתקני מים בייתים: מיני בר אושן בר פרימיום, מיני בר פאנמירה , מגנום מיני בר, אולימפיק מיני בר ועוד. מתקני המים הביתיים לרוב זהים בתכונותיהם אך שונים בעלותם.

אנשים הרגילים לסחוב בקבוקי מים ולהרתיח מים בקומקום אינם מרגישים צורך לרכוש מתקן מים ביתי עד שהם רואים אותו או משתמשים בו לראשונה. ברגע שהבנו כי מתקני מים ביתיים שינו את חיינו, לא נוכל לתפקד בלעדיהם.

מתקן מים ביתי דואג לנוחות מרבית בכל הקשור למי השתייה מהם אנו לוגמים. המים אשר יוצאים מתוך מתקני מים ביתיים הינם מים שעברו סינון. אלו לא מים מהברז אשר איננו יודעים מה באמת הם מכילים. לכן לקוחות אשר חשוב להם לשתות מים נקיים ומסוננים, מתקן מים ביתי הוא בדיוק הפתרון לכך.

משפחות רבות מדווחת בעלייה בכמות מי השתייה בביתם לאחר התקנת מתקן מים ביתי. המים הופכים לנגישים יותר ולעצלנים שבנינו אין שום סיבה להתעצל להוציא בקבוק מן המקרר ולמזוג. יש צורך בלקחת כוס וללחוץ על כפתור.

כאשר אנו מתקינים בביתנו מתקן מים רצוי לחבור לחברה אשר תיתן לנו אחריות על אותו מתקן ובמידה ויהיו תקלות שונות במכשיר נדע ממי עלינו לקבל מענה.

עקב העובדה שעושים שימוש במתקני מים באופן יום יומי, ייתכן ויקרו תקלות שונות מידי פעם כמו כל מכשיר חשמלי אשר דורש תחזוקה.

ילדים למשל מאוד אוהבים את מתקני המים הביתיים עקב העובדה שהם לא צריכים להסתבך עם בקבוקים שגם ככה כבדים להם והמים נגישים להם מאוד. לפעמים גם חלק מהחוויה בה יוצאים מים מן המכשיר גורם לילדים חוויה בפני עצמה.

לנו המבוגרים, יש דרכים נוספות להתפנק עם מתקני המים הביתיים. כאשר אנו קמים בבוקר אין צורך שנחכה זמן רב למים חמים לנס/ תה כפי שהינו צריכים לחכות אם היינו ממלאים מים בקומקום בכדי שיגיעו לרתיחה. בנוסף בעודנו מארגנים את הילדים למסגרות בבקרים, נמלא מים קרים לתוך בקבוקי הילדים במהירות רבה.

במידה והנכם נמצאים בעיצומו של חיפוש אחר מתקן המים הביתי המתאים עבורכם, הנכם יכולים להתייעץ עימנו ואנו נדע להתאים את המתקן המתאים לכם מתוך מגוון מתקני מים ביתיים העומדים לרשותנו. לכל מתקן ייחודיות וצבע משלו אשר יתאים לסוגים שונים של לקוחות ובמידה ויש לכם תקציב מסוים, נדאג לעמוד בו.

שטראוס בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!