מכשיר מים ביתי – גם בגלל העיצוב

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מכשיר מים ביתיכולנו עוד זוכרים את הימים בהם מכשיר מים ביתי היה מונומנט עצום, גדול ומכוער, שעמד בפינות החדר, השמיע גרגורים מוזרים וגרם לכל חדר עבודה יפה, להרגיש כמו מפעל התפלה. ובכן, הימים האלו הרבה מאחורינו. כיום, רוב הקטגוריות הנוגעות למכשיר מים ביתי, מתהדרות בהנדסת אנוש מתקדמת ועיצוב פורץ דרך, ההופכים כל מכשיר מים ביתי, לא רק לפרקטי, אלא גם לפריט עיצובי ראשון במעלה.


מכשיר מים ביתי – בשביל הבריאות

לא נתכחש, לתפקידו המקורי של בר המים. מטרת העל שלו, היא להביא לנו מים חמים או קרים, צלולים ונקיים מכל מיני צרות ובעיות אחרות, בדמות מזהמים, בקטריות, רעלנים, מתכות כבדות וחומרים כימיים. מגוון השיטות הקיימות היום בשוק כדי להגיע לתוצאה זו רב, דוגמת: מסנני פחם, פילטרים, נורות UV ועוד ועוד. ולכן, בראש ובראשונה, כאשר אנחנו באים לבחור במכשיר מים ביתי למשפחה שלנו, חשוב שנבדוק את איכות הסינון והמענה לצרכים שלנו ושל המשפחה שלנו.


מכשיר מים ביתי – אבל גם בשביל העיצוב

אבל אחרי שבחרנו על פי האיכות, זה לא אומר שאנחנו צריכים להזניח את האסתטיקה. כבר ממזמן, פרקטיקה לא צריכה לבוא על חשבון יופי. גם בעולם ברי המים הבייתיים יש כל כך הרבה מגוון ועיצובים – שכל אחד ימצא את הטוב, המתאים והנאה בעיניו.

מכשיר מים ביתי מודרני, מתהדר בטכנולוגיה פורצת דרך, יכולות סינון וטיהור מתקדמות וכן בהנדסת אנוש מתקדמת, המקנות לו אפשרויות ופונקציות רבות, כמו מגוון סוגי ברזים, מגשים לכוסות, ניקוז מים, אפשרות למילוי בקבוקים ועוד. יחד עם זאת, חברות המים השונות החלו בשנים האחרונות להשקיע רבות גם בתחום העיצוב של המכשירים.

למעשה, ההסתכלות כעת היא על בר המים כפריט עיצובי לכל דבר ועניין. תחשבו על זה: כמה השקעתם במטבח שלכם כדי שהוא יהיה יפה? אז למה לכער אותו עם מתקן מים לא אסתטי? לכן, מהנסי מוצר ומעצבי מוצר, פועלים יחד על מנת להוציא מתחת ידם מכשיר מים ביתי, שייתן מצד אחד יכולות שימושיות גבוהות לצד עיצוב מקורי, פורץ דרך, מרהיב ובעל שיק – כדי שהוא יבלוט ויזהר במטבח שלכם. לא לחינם יש האומרים כי בר מים מעוצב, הוא כמו תכשיט במטבח.

 

בולט ומיוחד

בר המים יושב ברוב המקרים על השיש החשוף של המטבח. לכן, אין זה משנה גודלו, הוא בולט בשטח. לא רק שהוא בולט, לאחר התקנתו, אתם תחושו בהבדל שכולם מדברים עליו: המכשיר גורם לכל בני המשפחה לשתות יותר מים ומשמעות הדבר, שאתם תלכו ותחשפו אליו יותר ויותר. לכן, יש חשיבות גדולה כי העיצוב שלו ישתלב אצלכם במטבח ויראה טוב, עבורכם, עבור בני הבית ועבור האורחים.

מכשיר מים ביתי – גודל, עיצוב, צבע

מכשיר מים ביתי לעיצוב הביתכשאנו מדברים על עיצוב, אנחנו לא מדברים רק על גודל. יש ברים גדולים יותר ויש קומפקטיים. כמובן, שכשאתם בוחרים בר מים יש לבחור בגודל שהוא פרופורציוני למטבח ולשטח הפנים של השיש שלכם, כך שבר המים תופס מקום אך משאיר מספיק משטח עבודה.

אבל אנחנו כן בעיקר מדברים על הצורה. כיום יש בשוק מגוון עצום של צורות וסגנונות של ברי מים, החל ממתקנים המשדרים נוכחות, וכלה במכשירים קומפקטיים ושיקיים. יש מכשירים בעיצוב יוקרתי, מכשירים שהם רק עם נגיעות קלות של פיתוחים, כאלו עם קווים חדים וכאלו עם פינות מעוגלות ואסימטריות וכן, אפילו מכשירים עם עיצוב אולטרה מודרני ומראה חללי. ההיצע הוא עצום והמגוון מסחרר.

תחום לא פחות חשוב הוא עולם הצבע והטקסטורות של המכשירים. יש כל כך הרבה צבעים וטקסטורות- שכל אחד יכול למצוא מכשיר מים ביתי שהוא מתחבר לצבע שלו ושמתאים ביותר לסוג המטבח שלו ולצבעים השולטים בו. יש המבקשים דווקא, ליצור ניגודיות במטבח באמצעות בר מים בצבע אחר ויש כאלו המבקשים במכוון לבחור בבר מים בצבעים בולטים מאוד (האדום פופולרי במיוחד), כדי להקנות לבר המים אמירה ונוכחות.

אגב, אצל חלק מהמותגים יש אפשרות לשנות את הצבע של המכשיר לאורך מהלך חייו, בעיקר ע"י שינוי הפאנלים, לפאנלים בצבעים אחרים, החלפה הנעשית בקלות ובפשטות ומאפשרת "להלביש" את המכשיר, בצורה שונה בכל פעם ולייצר עיצוב חדש ושונה במטבח בכל פעם.

תבחרו מעוצב

מכשיר מים ביתי, עשה למטבח את מה שעשו לו מכונות הקפה. מכונת הקפה הביתי כבר ממזמן אינה רק מכונה המציעה קפה אלא גם פריט עיצובי וסמל סטטוס (צעיר, מתוחכם, מכובד, אלגנטי מעונב וכד'). עכשיו תחשבו ותדמיינו את עולם ברי המים. גם שם, אצל כל מותג, יש כל כך הרבה עיצובים וורסיות, מתוך מחשבה כי גם מכשיר מים ביתי הוא פריט עיצובי של ממש בחלל המטבח.

 

'המרכז לברי מים', הינה חברה המשווקת ברי ומכשירי מים ביתיים של מגוון החברות. אצלנו תמצאו מגוון עצום של ברי מים, עם פתרונות סינון שונים ומגוון עיצובים וסגנונות.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!