מסנן מים ביתי מומלץ עבורך

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מסנן מים ביתי מומלץקיימת חשיבות הולכת וגוברת בכל הנוגע לשתיית מים מסוננים ונקיים בישראל. מעבר לפרקטיות, הנגישות והאפשרות לשתות מים קרים או חמים בכל רגע ובלי הגבלה, הרי שברי המים המציעים כיום סינון, גם מעניקים לנו תועלת בריאותית רבה וחשובה.

טכנולוגיות סינון המים הולכות ומתפתחות כל העת. חידושים רבים מתווספים ואיכויות הסינון הולכות וגדלות במקביל. ועדיין, קיימים בשוק טכנולוגיות סינון רבות. באופן כללי ניתן לומר שברי המים המתקדמים המיוצרים על ידי החברות הגדולות- מספקים יכולות סינון גבוהות ועדיין, כדאי ללמוד עוד על התחום. מומחי 'המרכז למים צלולים' עושים מעט סדר לגבי מסנן מים ביתי מומלץ, שיהיה מושלם עבורך ועבור המשפחה שלך.


למה
צריך בכלל מסנן מים ביתי?

מי הברז בישראל, מגיעים אלינו ממקורות מים גלויים, כמו למשל הכינרת או ממקורות סמויים, כמו אקוויפארים, בארות וכד'. מים אלו, מכילים בתוכם חומרים אלו ואחרים, חלקם טבעיים וחלקם לא. כאשר המים האלו מגיעים לאתרים המרכזיים של חברת המים של ישראל, הם עוברים סוג של טיפול וחיטוי. הדעות חלוקות לגבי טיב הטיפול, החומרים המתווספים או מוצאים ועוד ועוד אבל לא כאן המקום לעסוק בזה.

גם אם המים יוצאים מושלמים מאותם אתרים, הרי שהם מתחילים במסע ארוך אל עבר המרכזים העירוניים ומשם הם מוזרמים ברשת המים לצנרת הביתית ומשם אלינו לברז. בכל אותו מסע, המים נחשפים לכל כך הרבה חומרים בעיתיים. המדובר במתכות כבדות ורעילות, חומרים כימיים, חול, חלודה, מיקרוארגניזמים חיים, בקטריות ונגיפים ועוד ועוד דברי לא טובים ולא בריאים.

רוב הצנרות העירוניות כל כך ישנות ומרקיבות וחשופות לבעלי חיים ולמזהמים אחרים, שהמים שלכם חשופים לכל הצרות האלו. אם אתם בבית ישן יחסית- סביר שמעולם לא הוחלפה אצלכם צנרת וגם אם אתם גרים בבית חדש לגמרי, הרי שהתשתית המביאה את המים לבית שלכם- ישנה. לכן, נרצה או שלא, המים המגיעים אלינו כבר מכילים כל כך הרבה חומרים, שאין סיבה שנשתה אותם ולכן מסנן מים ביתי מומלץ, שלא לומר קריטי.

מסנן מים ביתי – רמות הסינון

ישנם כמה טכנולוגיות סינון, המציגות גם כמה רמות סינון. המסננים הפשוטים והפילטרים הביתיים הם הרמה הנמוכה ביותר. הם בהחלט יסננו רבים מן הדברים הגדולים כמו חול או אבנית אבל לא יוכלו לסנן חומרים כימיים או חלקיקים קטנים במיוחד, שיעברו את הסננים. מסנני פחם, מציגים מסננים עם צפיפות גדולה הרבה יותר ולפיכך גם יעילותם גוברת. לצד זאת, הפחם גם סופח אליו חומרים מזיקים וחומרים צפים אחרים ולכן מעבר לניקיון המים, גם משפר את טעמם. אגב, ברור כי לשאלה אם מותקן סנן פחם אחד או שני סנני פחם- השפעה ישירה על איכות הסינון.

טכנולוגיה נוספת הנמצאת בשימוש היא טכנולוגיית נורת ה-UV. לרוב היא משולבת בנוסף לסנן הפחם וכחבילה אחת הם מציגים יכולות סינון גבוהות במיוחד. באמצעות אור אולטרה סגול, הנורה מחסלת ומשמידה גם חיידקים, בקטריות וחלקיקים מיקרוסקופיים, קטנטנים במיוחד. קיימת טכנולוגית סינון הנקראת אוסמוזה הפוכה, שאומנם אפקטיבית ביותר אבל נחשבת כבזבזנית ולפיכך גם פחות יעילה ויקרה הרבה יותר וככזו שנמצאת הרבה פחות בשימוש.

מסנן מים ביתי – לא לשכוח

מסנן מים ביתיכאמור לכל חברה וחברה ולכל דגם ממגוון ברי המים העצום, יש להתאים את טכנולוגיית המים המתאימה עבורו ושהוא יכול להכיל. לכן יש חשיבות רבה, כבר בשעת בחירת הבר, לשאול ולתהות אודות מסנן מים ביתי מומלץ שיהווה מענה לשיקולים ולצרכים שלכם.

חשוב גם לדעת, כי כאשר אנו בוחרים מסנן מים ביתי מומלץ, אנחנו בהחלט נשפר ללא הכר את איכות מי השתייה שלנו ולפיכך גם את בריאותנו. אך חשוב להכיר בכך, שטכנולוגיות הסינון המותקנות בבר שלנו, דורשות תחזוקה תקופתית. ברוב המקרים, סנן המים דורש החלפה כל חצי שנה, שאם לא כן, הוא יתחיל להתמלא בעצמו בבקטריות ויעילותו תפחת. נורת ה-UV נועדה להחלפה כל שנה. החברות הגדולות והאמינות המשווקות את ברי המים, מציעות שירות החלפה ושדרוג תקופתיים, כחלק מחבילת הרכישה וכדאי להשתמש בשירות זה.

רק לאחר שבחרתם את טכנולוגיית הסינון המתאימה לכם, אתם יכולים להתפנות לשקלל את שאר המרכיבים בהחלטה על סוג בר המים, כגון: הגודל, הצבע, הפונקציות, הטכנולוגיות הדיגיטליות המוטמעות בו ועוד ועוד.

'המרכז לברי מים' משווק את מיטב ברי המים של החברות המובילות והמתקדמות ביותר. נשמח להדריך אותך בבחירת מסנן מים ביתי מומלץ עבורך ולהתאים לך בעקבות כך בר מים מושלם.

 

 

קניית מתקן מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!