בר מים זול, איכותי ומשתלם לכל המשפחה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים זולישראל היא מדינה חמה. מכל הבחינות אבל בעיקר בכל הנוגע לטמפרטורות הגבוהות. בדיוק בנקודה זו עולה חשיבותם של שתיה מרובה של מים, כחלק משמירה על בריאות הגוף והמדדים החיוניים. אלא שלצערנו, דווקא בעת שתית מים, שאמורים להעניק לנו יותר בריאות, אנחנו מחבלים מעט בבריאותנו.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמי הברז בישראל, הנמזגים מהברז בבית או במקום העבודה שלנו מכילים כל מיני חומרים מזיקים. למרות החיטוי שהם עוברים בדרכם מן מקורות המים, הם אוספים בדרכם לאורך הצנרת לא מעט דברים לא טובים. וכשאנחנו אומרים דברים לא טובים, אנחנו מתכוונים למתכות, רעלנים, חומרים כימיים שונים, חול, חלודה, אורגניזמים שונים, כמו פגרי חרקים ויתושים ואפילו חיידקים ובקטריות.

הפתרון הטוב ביותר כנגד בעיה זו, הוא סינון מי הברז. סינון איכותי ומוקפד, באמצעות טכנולוגיה ברמות משתנות, המקנות מים מסוננים ונקיים הרבה יותר. לכן, הכנסת בר מים לבית או למקום העבודה זה דבר טוב מאוד. הכנסת בר מים זול, מבחינת המחיר- זה מצוין.

בר מים זול – יכולות סינון

המחיר אינו חזות הכל. חשוב להבין, כי מחירים שונים של ברי מים, מייצגים טכנולוגיות סינון ברמות משתנות, כאשר באופן טבעי, כאשר מערכת הסינון ברמה גבוהה יותר ומפיקה מים מסוננים וטהורים יותר, המחיר שלה יהיה גבוה יותר.

קיימים כמה טכנולוגיות סינון עיקריות. בין הבולטות שבהם ניתן למנות את הסינון המכני ואת הסננים המותקנים על קו המים מתחת לכיור (שגם הם כוללים כמה סוגים, המאופיינים על פי שלבי סינון שהם מציעים). ברוב המוצרים הללו משולבים סנני פחם, שתפקידם לספוח אליהם מזיקים וחומרי לוואי וחלקיקים צפים גדולים יחסית, כמו חול וחלודה ולאפשר מעבר של מים נקיים לבדם.

במערכות מתקדמות יותר, בעיקר בברי מים ביתיים, מותקנת גם נורת UV המספקת הגנה מיקרוביאלית, באמצעות אור אולטרה סגול, המשמיד חיידקים ועוצר גם חלקיקים קטנים מאוד. בחלק מן המכשירים, גם מותקנת טכנולוגית המבוססות על עקרונות האוסמוזה הפוכה, שאומנם מפיקה מים באיכות גבוהה ביותר אך גם מובחנת בהיותה יקרה וכמנצלת לא נכון את משאבי המים וגורמת לבזבוז מים רב.

בר מים זול – מחיר ומסלולים

הדבר המשמח הוא, שניתן כיום להשיג בר מים זול, גם בלי להתפשר על האיכות. ככלל, שוק פתרונות המים כיום תחרותי וניתן להגיע בו למחירים נוחים מעוד. כמובן, שהרבה תלוי גם במסלול ההתקשרות סביב רכישת או שכירת המכשיר, אורך והיקף המסלול ואיזו חבילה הוא מציע.

למעשה, ניתן כיום לרכוש את מכשיר בר המים לעצמך ורק לקבל שירות תקופתי הנוגע להחלפת הסננים ונורות ה-UV או במקביל להתקשר עם חברת ברי המים באמצעות שיטת הליסינג, לפיה הלקוח משלם תשלום שכירות קבוע מידי חודש בחודשו על המכשיר ועל השירות כולו.

לצד כל אלו קיימים מבצעים רבים וניתן למצוא בר מים זול כאשר מנגד, אלו המבקשים לשדרג את בר המים שברשותם, למשל באמצעות החלפת הפאנלים הצבעוניים וכד' – דווקא יעלו את השקעתם במכשיר.

איכות משתלמת

בר מים זול זה חשוב אבל לא על חשבון איכות, כמובן. יש לבדוק לעומק ובקפידה איזו טכנולוגיית סינון אתם מקבלים עם בר המים ואיזו יעילות היא מספקת. יש להקפיד כי ברי המים עומדים ונושאים תו תקן וכי הם מכילים מנגנוני בטיחות, שחשיבותם גוברת אצל משפחות עם ילדים קטנים ודאי בברים עם יכולות מזיגת מים חמים.

אנחנו מאחלים לכם למצוא בר מים זול ואפילו יודעים איפה תמצאו אחד כזה איכותי (רמז: אצלנו), אבל תזכרו כי ישנם מסלולים בהם תצטרכו לשלם בנפרד עבור הסננים ונורת ה-UV אחת לתקופה, כאשר נדרשת החלפתם. לפעמים, זה יכול להיות מעצבן לשלם סכום (לא גדול) אבל החשיבות בהחלפתם בזמן היא רבה. יש הבוחרים להתעלם מההחלפה ולחסוך אבל בכך הם מסכנים את עצמם ומשפחתם. סנן שלא הוחלף מהווה מצע נוח לחיידקים.

אחריות

בר מים, כמו כל מכשיר חשמלי, יכול להתקלקל. זה לא משהו חריג וגם די נדיר אבל כשהוא קורה- הוא יכול להיות מעצבן. במיוחד, כאשר אין לך אחריות או שהחברה המשווקת מערימה קשיים. לכן, בררו היטב טרם הרכישה אודות האחריות, היקפה, תכולתה ואורכה. שאלו חברים אודות שביעות רצונם מן השירות וקבלו החלטה מושכלת גם על פי פרמטרים אלו ולא רק על הימצאות בר מים זול או לא.

'המרכז לברי מים' הינה חברה מובילה בעולמות פתרונות המים. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון מסלולים משתלמים, יעוץ חינם להתאמת ובחירת בר מים, שירות מורחב ושירות טכני עד הבית.

קניית מתקן מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!