ערן קיוותי מהדברה בטוחה מסביר מה עושים עם תיקן גרמני בתמי 4

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים תמי 4 משדרג באופן משמעותי כל מטבח, גם בדירות המגורים וגם במשרדים. לצד בני הבית או העובדים שנהנים מהמתקן היעיל והנוח, יש לפעמים עוד מי שמוצא בו תועלת – תיקנים גרמנים. התיקנים הגרמנים הם הג'וקים הקטנים והבהירים שאוהבים מאוד את המטבחים של בני האדם. אחד המקומות שבהם הם אוהבים להסתתר הוא בר המים (וגם במיקרוגלים, מעבדי מזון, מכונות קפה וכמובן ארונות ומגירות אפשר לפעמים למצוא אותם). המידע בעמוד זה יעזור לכם להבין מה כדאי לעשות כשיש תיקנים בתוך בר המים.

 

 

הדברה מקצועית

כשיש תיקן גרמני בתמי 4 ג'וקים קטנים יהיו גם במקומות אחרים במטבח. בהתאם נדרש פתרון כולל שיחסל את כל אותם תיקנים קטנים ופעלתנים. השיטה האפקטיבית ביותר להעלמת כל התיקנים הגרמנים מכל המקומות שבהם הם מתחבאים במטבח היא ג'ל רעיל. למעשה מדובר על קפסולות זעירות במרקם של ג'ל ובתוכן חומר רעיל. ברוב המקרים החומר יהיה מבוסס על עמילן תירס שהוא האוכל האהוב ביותר על תיקנים גרמנים.

פיזור מדויק ומושכל של הג'ל עם הרעל ברחבי המטבח, ובפרט סביב בר המים, יגרום לתיקנים לאכול את החומר – ולמות. אמנם נדרשת מעט סבלנות עד שהבעיה תיפתר לגמרי, אבל ההצלחה מובטחת.

שיטה נוספת היא מלכודות דבק. המדבקות המיוחדות מפיצות מולקולות ריח שמושכות את התיקנים הגרמנים שמגיעים אל המדבקה – ונדבקים אליה בלי יכולת להשתחרר. חשוב להדגיש כי מדבקות אלה רגישות לחום ולשמש, שעלולה להמיס את הדבק, ולכן ניתן להשתמש בהן רק בתוך מבנים ובמקומות שאינם חשופים לשמש ישירה.

 

טיפול מהיר במפגע

הדברת תיקן גרמני חייבת להתבצע במהירות, מיד כשמזהים נוכחות של ג'וק קטן במטבח. לחרקים אלה יכולת להתרבות במהירות, ואם לא תפעלו באופן מידי תגלו שהבעיה לא רק שלא נעלמה מעצמה אלא שהיא הפכה לחמורה יותר. ככל שתמתינו זמן רב יותר, כך גם משך הזמן ממועד ההדברה ועד שכל הג'וקים יחוסלו יהיה ארוך יותר.

 

להקדים תרופה למכה

לאחר הדברת ג'וקים קטנים רצוי לנקוט במספר פעולות כדי למנוע הגעת תיקנים גרמנים חדשים למטבח. דגש אחד הוא לשמור על הסדר והניקיון, כדי שלא יהיו שאריות מזון שמושכות אליהם חרקים מכל הסוגים. דגש שני הוא הימנעות מהשארת קרטונים במטבח. הסיבה לכך היא שהג'וקים הקטנים אוהבים מאוד לא "רק" את בר המים אלא גם קרטונים, ולכן במקרים רבים הם עוברים ממקום למקום דרך קרטון (במשלוח מהסופר, קרטוני פיצה וכו').

 

מים נקיים לחלוטין, בריאים וטעימים

חשוב להדגיש שגם במטבח נגוע בתיקנים גרמנים ניתן להשתמש בבר המים ללא כל חשש. תמי 4 כולל מסננים איכותיים ומנגנוני הגנה שמבטיחים שהמים שיוצאים מהפיה יהיו נקיים לחלוטין, ללא חומרים מזיקים וגם טעימים מאוד. במקרה הצורך ניתן להזמין טכנאי שיוודא כי המכשיר תקין, אם כי כמובן שאת ההדברה יכולה לבצע רק חברת הדברה, וחשוב שיהיה לה רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.

נקלם בג'וקים קטנים או גדולים? פנו לערן קיוותי מחברת הדברה בטוחה: https://adbarabetuha.co.il

מוזמנים לצפות בהדברות שביצעו בערוץ היוטיוב של הדברה בטוחה

קראו המלצות עלינו בפייסבוק של הדברה בטוחה

תיקון תמי 4 ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!