מכונת מים – כל הפתרונות הקיימים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מכונת מים – כל הפתרונות הקיימים

פתרונות מים איכותיים, נמצאים סביבנו בכל מקום. אין זה משנה אם המדובר באנשים פרטיים, המעוניינים להעניק לבני המשפחה שלהם פתרון מים איכותי ובריא יותר או מקומות עסקיים ומוסדיים אשר מציבים מכונת מים כלשהי עבור העובדים, הלקוחות והנכנסים בשעריהם.

מכונת מים המוצבת דרך קבע, היא חלופה נהדרת למי הברז בישראל, אשר מלאים באבנית, בכימיקלים ובדברים לא טובים אחרים שנספחו למים, במהלך מסעם ממקור המים לברז. גם השתיה עצמה מותירה טעם לוואי תפל. לכן, כאמור, כמעט שלא נמצא כיום מקום בו לא נמצא מכונת מים הציגה פתרון כזה או אחר. 

מכונת מים

סוגים שונים, רמות שונות

כאשר אנו מדברים על מכונת מים, הרי שאנו מדברים על תיאור כוללני למכשור או טכנולוגיה ממנה ניתן להפיק מים מסוננים, שהינם נקיים מכל המתכות, הכימקלים טעמי הלוואי, החול, החלודה ועוד דברים מזיקים אחרים. הטכנולוגיה עצמה משתנה וכמובן שיש בה רמות שונות והיא באה לידי ביטוי במכשירים השונים ובתפוקה שהם מציעים. 

לצד הנגשת מים נקיים ובריאים יותר לכל מי שחפץ בכך, הרי שחלק מן המכשירים, מציעים גם שלל פונקציות נוספות, המעניקים ערך מוסף, כגון מים חמים ורותחים, המאפשרים להכין משקאות חמים בלי להמתין רגע, מים קרים מאוד, מים מוגזים, בדרגות גיזוז שונות ועוד. כל מכונת מים שתבחרו, בדקו כי היא עונה על הצרכים שלכם ובעיקר כי מנגנון הסינון שלה איכותי ונותן מענה אמיתי לסוגית שתית מים בריאים יותר. הנה כמה ממתקני המים הבולטים בשוק הישראלי:

מיני בר למים מסוננים חמים וקרים.

המיני בר הוא הנפוץ, הטוב והאיכותי מבין פתרונות המים. מדובר במכונת מים קומפקטית ומעוצבת לרוב, אשר יכולה להפיק בין רגע מים מסוננים באיכות גבוהה, בטמפרטורות משתנות ובתצורות שונות. הסינון הוא הקפדני וברמה הגבוהה ביותר, שכן סינון זה נעשה באמצעות מערך כפול: נורת UV המשמידה חיידקים ובקטריות וסנני פחם פעיל הסופחים אליהם חומרים מזיקים שלא אמורים להיות במים. התוצאה היא מים מסוננים, נקיים, צלולים ובריאים וגם כאלו עם טעם טבעי משופר.

עולם המיני בר מתקדם כל העת בצעדי ענק ולצד ברים מעוצבים ומסוגננים, גם הטכנולוגיה עולה מדרגה וכיום ניתן למצוא מיני בר מים עם שלל פונקציות ייחודיות ומתקדמות וחוויות שימוש גבוהות במיוחד. הגודל והעיצוב הייחודיים של המיני בר, מאפשרים להתקינו בכל מקום, גם במקומות גדולים והומי אדם והוא עדיין יוכל לספק מים חמים וקרים – ללא הגבלה.

בר מים מינרליים 

מים מינרלים הם אכן מים כמו שהטבע התכוון אבל מכיוון שהם עוברים רק טיפול מזערי, תמיד קיים הסיכוי כי הם יכילו כמה דברים שנעדיף להימנע מהם. ועדיין, זהו פתרון עדיף בהרבה על שתית מי ברז לא מסוננים. הבעיות עם מתקני מים מינרלים הם אחרות: ראשית, זוהי מכונת מים, שאינה מחוברת למקור מים אלא צריך להעמיס עליה כדים כבדים, להסירם ולשים חדשים תחתיהם. כל התפעול של הבר, הופך את זה למעמסה כבדה וכמובן, שאתה תלוי בהספקת כדים קבועה. 

שנית, יש את ענין המחיר. בעוד במיני בר רגיל אתה משלם רק על המכשיר, בבר מים מינרלים אתה משלם גם על המכשיר וגם על כדי המים- לפי צריכה, דבר המייקר מאוד את כל העסקה.

מתקן מים תת כיורי

המדובר במתקן ייעודי לטיהור ולסינון מי הברז, המותקן מתחת לכיור. זהו בעצם סנן אשר מתלבש על הצינור ומוציא שלוחה, העוברת דרך קידוח בשיש לברז ייעודי. גם פה מדובר בפתרון עדיף על מי ברז לא מסוננים אבל אין ספק, שאיכותו נופלת בהרבה מהסננים ומנורות ה-UV המתקדמות של המיני בר.

קולר  ומנפיק מים קרים מוסדי

קולר זוהי מכונת מים המיועדת בעיקר למקומות הדורשים מכשיר מאסיבי ששם דגש פחות על האיכות ויותר על הכמות. הוא אומנם מספק מים מסוננים, אך הסינון אינו ברמה גבוהה. הוא גם לרוב יאפשר הוצאתם רק של מים קרים ולא מים חמים.  

קנקן פילטר

עוד טכנולוגיה לסינון מים, המתאימה בעיקר לשימוש ביתי. זהו פתרון לא ממש נוח ויעיל וגם מידת יעילותו מפוקפקת מעט. בכל אופן, תדרשו להחליף בתדירות גבוהה את הפילטרים.

 לסיכום, לא משנה באיזו מכונת מים תבחרו, דאגו בעיקר כי יכולות הסינון שלה גבוהות במיוחד. הבריאות היא מרכיב חשוב מדי כדי לבחור בפתרונות מים לא מוכחים ולא טובים. 'המרכז לברי מים' מציג לכם שלל פתרונות מים, מהמתקדמים ביותר ועד לפשוטים. גם בתחום המיני בר- תמצאו מבחר גדול במחירים נוחים.

מכונת מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!