קולר מים ביתי – מים קרים ללא הגבלה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

קולר מים ביתי – מים קרים ללא הגבלה

אנחנו מכירים את מתקן הקולר מאז הינו ילדים. אותו מתקן גבוה ומאסיבי, המוצב במקומות ציבוריים (כמו בית הספר) ובלחיצה עליו והגשת הפה אל הזרם, נהנים ממים קרים ומרעננים. אז אומנם, גם כיום אנחנו נמצא קולר מים בהרבה מקומות ציבוריים, כמו פארקים, בתי ספר, מתנ"סים ומקומות ציבוריים אחרים. אך לרוב, כבר נראה קולרים אחרים, לעיתים מעוצבים יותר ושקטים יותר.

כאשר זה מגיע לבית שלנו, נרצה כמובן מכשיר שישמש בתור קולר מים ביתי אבל יתכן מאוד, שנוכל שלא להציב קולר מים גדול ומאסיבי אלא לקבל את כל היתרונות של קולר מים ביתי ואף מעבר- במכשיר אחד קטן.

קולר מים ביתי

היתרונות של קולר מים ביתי

קולר מים, ככלל, הוא מתקן מים המאפשר לנו שתיה רציפה ובלתי מוגבלת של מים פושרים או קרים. הוא אנו מכיל פונקציות נוספות והוא פשוט מאוד להפעלה. הוא אינו אסתטי במיוחד וגם לא שומר על היגיינה מרבית בשל השימוש של הרבה אנשים בו אבל משם גם נובע יתרונו העצום –  הוא מיועד להיות "סוס עבודה" ולספק מים קרים להרבה מאוד אנשים, בלי לעצור.

במדינה חמה כמו ישראל, ברוב ימות השנה, הקולר הוא הכרחי, ושתית מים ממנו, למשל בפארק אחרי ריצה, משולה למציאת מים במדבר. הוא יציב וחזק ולכן כמעט שאינו זז ממקומו, במיוחד אם הוא מקובע לקרקע. הוא גם יעמוד זמן רב אל מול פגעי מזג האוויר ומול טלטלות של ילדים ואלו שמשתמשים בו.

קולר מים ביתי או מיני בר?

קולר מים רגיל או ביתי אינו חף ממגרעות. שלוש בולטות במיוחד: קולר, באופן טבעי מנפיק רק מים קרים ואינו יכול לייצר מים חמים. כאשר תרצו מים חמים לקפה או לתה, בין בבית או במקום העובדה, תצטרכו להשתמש במכשיר חשמלי אחר, כמו מיחם או קומקום. זהו חיסרון גדול, שכן הרתחת המים בקומקום מבטלת את היתרון הגדול של הקולר- מים ללא הגבלה, בכמות בלתי נגמרת ובלי השהיות זמן.

בנוסף, רוב הקולרים אינם מכילים מערכת סינון מים או שמערכת הסינון פחות איכותית. הקולר ניזון ממי ברז ולכן כל הרעות החולות הנמצאים במי הברז כמו חול, חלודה, רעלנים, כימיקלים, מיקרואורגניזמים ועוד- נמצאים גם אצלו. ולבסוף, גם הסביבה של הקולר תהיה לרוב לא הגיינית. במקרים מעטים מאוד יש מתקן כוסות ליד הקולר ואם אין, הקולר מטפטף ומשפריץ וגם יש המקרבים את פיהם יותר מידי. כמובן שאם זה קולר מים ביתי- הנקודה הזו פחות מפריעה אבל היא עודנה קיימת.

איזה מתקן מים הוא הטוב ביותר עבורכם?

בגלל המגרעות השונות שציינו, נמצא עדיין קולר מים ביתי או קולר רגיל במקומות מסוימים אבל מי שהולך ותופס את מקומו הוא המיני בר הביתי. בניגוד לקולר, המיני בר קטן וקומפקטי ואינו תופס מקום רב. העובדה שהוא מונח על השיש, גם מקנה לו את היציבות הנדרשת והוא אלגנטי ומעוצב כדי להקנות לו מראה יוקרתי, שאינו פוגם באסתטיקה של המקום בו הוא מוצב.

גם המיני בר כמו הקולר, יכול לספק מים פושרים וקרים ללא הגבלה ולכן יהיה יעיל גם אל מול תנועה וצריכה של כמות גבוהה של אנשים. אך מצד שני, הוא יכול לספק את כל היתרונות האלו, גם כאשר נבקש ממנו להוציא מים חמים או רותחים. בלחיצת כפתור אחת פשוטה, ניתן לקבל מים בטמפרטורה משתנה לבחירתנו, בלי שהיות ועיכובים. זהו יתרון עצום למי שרוצה קפה ביתי בלי להמתין או במשרדים ומקומות העסקה.

מיני בר ביתיים, לפחות האיכותיים שבהם, גם מצוידים במערכות סינון מים מתקדמות. הם מסירים את כל הדברים המזיקים שבמים ומעניקים לנו מים צלולים, מסוננים, נקיים ובריאים יותר. העובדה שמים בריאים וטהורים שכאלו זמינים עבורנו, מעלה את צריכת המים שלנו ותורמת לנו בהיבטים בריאותיים נוספים.

זה לצד זה.

במוסדות או במקומות ציבוריים הומי אדם, נמצא עדיין את הקולר בשטחים הציבוריים, שם הוא ייתן שירות לכמויות האנשים הרבות ולצידו, בחדרים ובחללים הפנימיים יותר, כבר נמצא את המיני בר. בבתים הפרטיים, קולר מים ביתי כבר אינו פופולארי כבעבר אבל במידה ותרצו, נוכל לספק לכם קולר מים ביתי איכותי ביותר, במחיר נוח.

אם תבחרו לעבור ולצרוך מים בריאים וטעימים יותר באמצעות בר מים ביתי, גם כאן תמצאו שלל דגמים ומותגים, כאשר כל אחד מציע טכנולוגיות סינון שונות, פונקציות שונות ורמות הידור אחרות. אנחנו בחברת 'המרכז לברי מים', נשמח לסייע לכם, ללמוד בעזרתכם על הצרכים של הבית והמשפחה שלכם ולהתאים עבורכם את בר המים הביתי- הטוב והמשתלם ביותר עבורכם.

קולר מים ביתי

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!