רשימת מוצרים שחובה בכל מטבח

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

המטבח הוא הלב הפועם של הבית והפך לא מכבר למקום שמשלב בין מלאכת הבישול לחוויית האירוח. רבים גילו את חדוות העשייה במטבח והם נהנים לשדרג בכל עת את המלאי בגאדג'טים, אביזרים, כלי עבודה ופריטים שמקצרים תהליכים ומעלים את רמת הביצועים כמו גם תורמים לאיכות החיים.

אם אתם עכשיו נמצאים בתהליך של לאכלס את המטבח בפריטים חדשים, הרשימה הבאה תעזור לכם לצאת לקניות בעקבות מוצרים שחובה להכניס לכל מטבח ביתי:

 

בר מים מעוצב

אי אפשר בלעדי בר מים בבית, שמציע מים נקיים וטהורים ומהווה גם פריט אסתטי ודקורטיבי המגיע בשלל עיצובים מתקדמים בצביון הייטקי חדשני ובצבעוניות משגעת.

זו הדרך ליהנות ממקור מים זורם ובריא יותר בהישג יד כאשר אפשר למצוא היום ברי מים עם פיצ'רים אשר משכללים את השימוש בהם דוגמת בר מים מוגז ובר מים לשומרי שבת וכן לחצנים מסוגננים וכמובן לוח מגע אינטואיטיבי וידידותי למשתמש.

בר המים יהפוך מהר מאוד למרכז המטבח וסביבת המגורים, כי תמיד חשוב לשמור על שגרת שתייה וגם משתמשים במים קרים או חמים להרבה מאוד מתכונים ותבשילים.

 

קומבינציה מנצחת בין סיר למחבת

פריט שהפך אף הוא במרוצת הזמן ללהיט במטבח הוא סוטאז'. שילוב בין סיר למחבת המהווה מקור יעיל למגוון רחב של בישולים והכנת אוכל. הוא מאופיין בשטח פנים רחב ודפנות ישרות ונהדר להשחמה של עוף, טיגון צ'יפס, צריבת סטייקים, צלייה של הבשר. ניתן להשתמש בו גם בתנור כי העמידות שלו גבוהה גם בטמפרטורות קיצון והגודל שלו מאפשר לבשל כמויות גדולות במיוחד כאשר מגיעים אורחים.

הסוטאז' מצויד במכסה שמאפשר לכידת חום מקסימלית וישנם דגמים משודרגים עם תחתית של שלוש שכבות לקבלת פיזור אחיד של החום וכן ציפוי מסוג נון סטיק שלמעשה מונע היצמדות של המזון לקרקעית המוצר. כמו גם פריט ללא עופרת או קדמיום.

 

התבנית שעושה הבדל

אל תעצרו לרגע את חדוות האפייה במיוחד עם קיומן של תבניות אפייה בשלל גדלים ומשלל חומרים, לאפייה של פשטידות, קישים, עוגות ועוגיות. ישנן תבניות סיליקון גמישות מהן קל לחלץ את המאפה או להשיב פנימה וכן כאלה העשויות מאלומיניום עמיד מאוד וזכוכית שנחשבת לעמידה בחום וכן תבניות צרות למנות דוגמת אינגליש קייק או עגולות להכנת עוגה. הן מגיעות בשלל עיצובים וצבעים כך שגם ייראו צבעוניות ויפות במטבח.

 

בלגן – אאוט, סדר – אין

המטבח הוא אחד המקומות שנוטים להתבלגן במהירות בבית ואינכם רוצים חלילה להיכנע לכאוס.

על מנת לעזור לכם לחולל שינוי לטובה במטבח, מגיעות לעזרתן קופסאות אחסון או מכלי אחסון בשלל גדלים בצורניות משתנה במגוון עיצובים כך שאפשר להתאים גם לצביון של המטבח – אלגנטי מינימליסטי, צבעוני ותוסס יותר. ישנן קופסאות לפי ייעוד ומטרה כמו למשל, לאכלוס דגני בוקר, לקטניות, פסטות וכדומה כך שתמיד יהיה לכם בשלוף כל החומרים הדרושים להכנת המתכון.

 

לשלוף סכין

סכין היא פריט מרכזי בתהליכי ההכנה וכיום ישנם סכיני שף מדוגמים חדים שיודעים לעשות את העבודה בתהליכי הקיצוץ ומגיעים גם עם ידיות ארגונומיות שמשפרות את נוחות האחיזה.

כדאי מלכתחילה לבחון שהסכין נוחה, כאשר המידות שלה לרוב נעות בין 10-20 ס"מ תלוי למטרה שלשלמה אותה סכין נועדה – חיתוך בשר לרוב נעדיף 10 ס"מ.

בנוסף, חשוב שהלהב תהיה מפלדת אל חלד עמידה בפני קורוזיה וחשוב מאוד לבחור איכות גבוהה – מוצר מיבואן רשמי שמגיע גם עם אחריות. שימו לב שישנם מעמדי סכינים מעוצבים שישדרגו את מראה המטבח.

מטבח

מטבח

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!