בר מים ביתי – וכל הבית מרוויח

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים ביתיההשפעה של רכישה ושימוש בבר מים ביתי כבר ממזמן חורגת רק מהפונקציונליות שלו. ההשפעות  הן רבות ובמגוון תחומים של חיינו. הם אינן נוגעות לאדם אחד אלא על כל בני הבית, באופן החוצה גילאים והן נותנות מענה לכל אחד ולצרכים הייעודיים, המאפיינים אותו. הנה כמה מהיתרונות שבר מים ביתי עוזר לכם להרוויח.

קודם כל הבריאות

אולי הנושא החשוב ביותר סביב הבחירה בבר המים הביתי. החשיבות של שתיית מים ברורה והבריאות שהם מביאים איתם- ברורה עוד יותר. הנזק של שתיית שתיה ממותגת ברור גם הוא וההשפעות ההרסניות של הפרזה בשתייה מוגזת, מצטברות והרסניות בטווח הבינוני והרחוק. העניין הוא, שאם הכנסת בר מים ביתי אתה משנה באחת את סדרי העדיפות שלך. בשל הזמינות למים, נקיים, צלולים, חמים או קרים שבר המים מאפשר, הם הופכים לנגישים הרבה יותר ודוחקים את מקום השתייה המוגזת.

זה גם כבר אינו סוד גלוי, שאף על פי ששתיית מים תמיד עדיפה על שתיה ממותקת, הרי שלא כל המים שווים. לצערנו, מי הברז בישראל אינם נקיים וצלולים דיים ומכילים הרבה דברים שלא צריכים להיות שם, כמו מתכות כבדות, רעלים, חומרים כימיים, בקטריות וחיידקים, חלודה וחול ועוד ועוד. לעומתם, בר מים ביתי, מפיק באמצעות מערכות הסינון המתקדמות שלו- מים טהורים, מסוננים ונקיים לחלוטין.

בר מים בשביל הילדים

אצל הילדים הבעיה מתחדדת, קודם כל, הם יותר רגישים לכל המרעין בישין שנמצאים במי הברז אצלנו ובמיוחד הדברים אמורים לגבי תינוקות רכים ופעוטות. עבורם, שתית מים נקיים, היא לא מותרות.

בנוסף, בעיית השתייה הממותקת אצל ילדים חריפה אף יותר. זה טבעי שהם יאהבו מתוק, הרי בסופו של דבר הם ילדים, אבל מחובתנו כמבוגרים, מתוך היכרות עם הבעייתיות שבשתייה ממותקת (השמנת יתר, בעיות שיניים ומחלות עתידיות) לנסות לצמצם את צריכתה ולאפשר להם אופציה לשתיית מים בריאים ונקיים, המסייעים בגדילה ובהתפתחות תקינה.

מחקרים כבר הוכיחו. בר מים ביתי מביא לעידוד שתית מים אצל ילדים, הגדלת כמויות המים שהילדים יצרכו והקטנת צריכת הממותקים. תהיה הסיבה אשר תהיה, תחושת העצמאות שחשים הילדים בשימוש בבר המים הביתי, הנגישות של המים או העובדה שיוצאים להם מים קרים ומרווים, התוצאה זהה: הילדים ישתו יותר מים.

בר מים ביתי – בשביל החיסכון:

זה אולי נשמע מוזר, אבל זה נכון. אמת, מים מהברז יעלו הרבה פחות. אבל השאלה היא, האם אתם צורכים מים מהברז או שכמו מרבית האזרחים בישראל אתם נמנעים מהם מכל הסיבות שהזכרו ובשל טעם הלוואי שלעיתים נלווה אליהם? אם התשובה היא שאתם נמנעים, אתם צריכים להשוות את עלות רכישת בר מים ביתי אל מול ההוצאה על קניית שתיה ממותקת או על קניית בקבוקי מים מינרלים. אתם תופתעו מהתוצאות. ובכלל, לא תצטרכו להתאמץ ולסחוב בקבוקים או לקרר אותם. המים בבר המים- זמינים, קרים תמיד טעימים הרבה יותר ונקיים הרבה יותר.

בשביל הפרקטיות והיעילות

את חוזרת מותשת מהעבודה ורק רוצה להכין לך כוס קפה מפנק, קצת בשביל להירגע. את לא צריכה לחכות זמן רב עד שהמים בקומקום החשמלי ירתחו. אתה חזרת מריצת ערב, תשוש וצמא. אתה רוצה להחזיר את הנוזלים ולהתאושש עם מים קרים. אתה לא צריך לדאוג אולי מישהו סיים את בקבוק המים במקרר ולא מילא. התינוק התעורר באמצע בלילה ורוצה לאכול. אתה לא צריך לעמוד עשר דקות בעיניים טרוטות רק לחכות למים חמים עבר תחליף החלב שלו. ואלו רק דוגמאות ספורות.

הבר מים, פותר את כל הבעיות האלו ועוד רבות אחרות. אתה רוצה מים קרים – אין בעיה, מיד. את רוצה מים פושרים או חמים – רק תלחצי. מים רותחים – בקלות ואפילו אפשר לקבוע את רמת הטמפרטורה. אוהבים את הגזים המבעבעים- אפשר להזמין בר מים עם סודה. הנגישות והזמינות של המים, הופכים אותם ליתרון עצום עבור כל אחד מבני המשפחה ועבור כל צורך שמתעורר. הבריאות של המים וצלילותם- הם רק הבונוס.

'המרכז לברי מים', הינה חברה המשווקת מגוון עצום של פתרונות מים לבית ולמשרד. אצלנו תמצאו מגוון עצום של מכשירים, מכל הסגנונות, עם כל הטכנולוגיות, בכל הרמות ובמחירים נוחים. אולם הדבר החשוב ביותר הוא שצוות המומחים שלנו יעזרו לכם לבחור בר מים ביתי – שיענה על הצרכים הייחודיים שלכם. כדי שאתם תרוויחו מכל העולמות.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!