אוסמוזה הפוכה מחיר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אוסמוזה הפוכה מחיראוסמוזה הפוכה מחיר

אם הפרמטר החשוב לכם ביותר בהזמנת מערכת לסינון וטיהור מים הוא פרמטר המחיר, אז מערכת אוסמוזה הפוכה היא לא המערכת המתאימה לכם. מאידך, אם הפרמטר החשוב לכם ביותר הוא איכות המים ובטיחות השימוש בהם, זוהי בדיוק המערכת שאתם רוצים להתקין בבית. בהזמנת מערכת אוסמוזה הפוכה מחיר המערכת צפוי להיות גבוה משמעותית מכל מערכת אחרת לסינון וטיהור מים, אבל היתרונות של המערכת לא יסולאו בפז. אז מה הופך את האוסמוזה ההפוכה ליקרה יותר וכמה היא עולה פחות או יותר? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אוסמוזה הפוכה מחיר שמשקף איכות

מערכת אוסמוזה הפוכה היא מערכת שנלחמת בתהליך פיזיקלי טבעי של אוסמוזה בכדי לייצר לנו מים מסוננים ומטוהרים ברמה הגבוהה ביותר שניתן לדמיין. המערכת כוללת ממברנה בעלת נקבים מיקרוניים דרכם יכולות לעבור אך ורק מולקולות של מים בעוד המזהמים במים נותרים בצד השני של הממברנה ולא יכולים לעבור אותה. התהליך הטבעי שנקרא אוסמוזה הוא תהליך שבו הממס (מים) נוטה לזרום מריכוז נמוך של מומסים (מזהמים) לריכוז גבוה שלהם. המטרה ברורה – המים שואפים להמס את כל המומסים בצורה זהה ולכן שואפים לריכוזי המזהמים הגבוהים כדי להמס אותם. במערכת אוסמוזה הפוכה אנחנו רוצים להשיג בדיוק את המטרה ההפוכה – לגרום למים לעבור את הממברנה מכיוון הצינור הראשי אליו מגיעים המים עם כמות גדולה של מזהמים, לצד השני של הממברנה, שם המים נקיים וריכוז המזהמים הוא נמוך. כדי לעשות זאת, עלינו להפעיל לחץ על המים כדי לדחוף אותם הלאה דרך הממברנה ולהשאיר את המזהמים מחוץ לממברנה. כפי שניתן לראות, מדובר בתהליך אקטיבי, ששונה מכל המודלים הפאסיביים של סינון מים, אך התוצאה המתקבלת היא ללא תחליף – אוסמוזה הפוכה משמשת היום להתפלת מי ים ולסינון וטיהור מים במפעלי מזון ומשקאות מובילים, מה שהופך אותה לבטח למערכת מצוינת גם מי השתייה בביתכם.

כמה עולה המערכת?

בהזמנת מערכת אוסמוזה הפוכה מחיר המערכת נקבע על פי מספר פרמטרים. המחיר ההתחלתי הגבוה של המערכת נובע כמובן מהמנגנונים המשולבים במערכת לרבות משאבת לחץ, ממברנה מתקדמת ומיכל עם מערכת צינורות, בהם מתרחש התהליך כולו. זאת בניגוד לסנן פלסטיק קטן שמיושם במרבית מערכות הסינון. מכאן, המחיר יכול להשתנות בעיקר בהספק המים הנדרש. כך למשל, במפעל מזון נדרש הספק גבוה מאוד של מים ולכן במקרה זה של אוסמוזה הפוכה מחיר המערכת יכול להרקיע שחקים. במרחב הביתי מדובר במערכת שמחירה יכול לנוע בטווח של מספר אלפי שקלים, אם כי ישנן מערכות קטנות עם הספקים נמוכים שעלותן פחותה מאלף שקלים. מערכות אלה כוללות מיכל מים מטוהרים, כלומר תהליך האוסמוזה ההפוכה מתרחש לא בזמן השימוש עצמו, אלא ברקע כדי להכין את כמות המים הנדרשת לזמן השימוש ולכן התלות בהספק המערכת הוא נמוך מאוד, מה שמאפשר להוזיל את העלויות של מנגנון הלחץ, הממברנה והמערכת כולה.

בכל מקרה, בשורות אלה לא נוכל לספק לכם את כל המידע שעל בסיסו תוכלו באמת לקבל החלטה. ישנם סוגים שונים של מערכות ולכן חשוב שתבחנו את הדברים באופן עצמאי על פי הצרכים שלכם ותקבלו הצעות מחיר שיהיו קונקרטיות ספציפית עבורכם. מכל פנים, בהזמנת מערכת אוסמוזה הפוכה מחיר המערכת יהיה בדרך כלל גבוה יותר מכל מערכת סינון וטיהור אחרת, שיודעת להציע הספקים דומים של מים. מצד שני, אף מערכת אחרת לא תוכל לספק לכם את איכות המים שמספקת לכם מערכת אוסמוזה הפוכה.

אוסמוזה הפוכה מחיר

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!