איך אפשר לבצע ייבוש קירות רטובים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

קירות רטובים הם סימן לנזקי מים שאינם בתיקון. זה יכול להוביל לסכנות בריאותיות חמורות, כגון צמיחת עובש וטחב. גם רטיבות באוויר עלולה לגרום לבעיות נשימה. הקירות הרטובים בבית יכולים להיות תוצאה של גורמים רבים ושונים. הסיבה השכיחה ביותר היא צנרת דולפת. קירות רטובים נגרמים גם מעיבוי או רמות לחות גבוהות באוויר. קירות רטובים עלולים להיות מסוכנים לבריאותכם ולגרום לעובש לצמוח עליהם. קירות רטובים בבית יכולים להיות סימן להרבה בעיות שונות. ייתכן שהמים דלפו מדוד המים שלך, או שהם מגיעים מהצינורות בבית שלך. זה יכול להיות גם ממכונת הקרח, המקרר, מכונת הכביסה, מדיח הכלים או כל מכשיר אחר בבית.

אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים אנשים בבית היא קירות רטובים. זה יכול להיגרם ממספר דברים כמו עיבוי, צנרת דולפת, או אפילו גג דולף. יכול להיות קשה למצוא את מקור הבעיה ולכן חשוב לקבל ייעוץ מומחה מאינסטלטור או בנאי מנוסה. הקירות הרטובים בבית הם הבעיה הנפוצה ביותר איתה מתמודדים אנשים בבתיהם. הלחות מהקירות עלולה לגרום לבעיות של עובש וטחב שעלולים להוות סכנה בריאותית.

ישנם שני סוגים של קירות רטובים:

1- לחות מגיעה מבחוץ והיא נכנסת דרך סדקים בקיר או בחלונות;

2- רטיבות מגיעה מבפנים, בדרך כלל בגלל צנרת דולפת או מזגן.

קירות רטובים בבית יכולים להיות בעיה רצינית. הם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות, לנזק לרהיטים שלכם וליצור ריח לא נעים. כדאי להתקין מסיר לחות או מזגן בבית אם ברצונכם להימנע מבעיות אלו. ישנן דרכים רבות לייבוש קירות רטובים בבית. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא להשתמש במייבש שיער. זה לא יעיל כמו שימוש במסיר לחות אבל זה עדיין יכול לעבוד. המפתח הוא לוודא שהקירות רטובים ולא לחים לפני השימוש במייבש השיער. האוויר צריך להיות חם, לא חם, ואתה יכול גם להשתמש במגבת או מטלית כדי לעזור בתהליך הייבוש.אם הקיר היה רטוב יותר מ-24 שעות, תצטרך להשתמש בשיטות ייבוש אחרות כמו מאווררים או מסיר לחות. מאוורר יעזור להזיז אוויר ולהאיץ את תהליך ייבוש הקירות הרטובים שלך בבית בעוד שמסירי הלחות פועלים על ידי שליפת לחות מהאוויר בחדר שלך כך שהוא לא יוכל

קירות רטובים בבית

כולנו מכירים את התחושה של כניסה לחדר לח. ריח העובש, השטיח הרטוב, העיבוי על החלונות והמראות. כל אלה הם סימנים לכך שהבית שלכם צריך להיות מאוורר ולייבש. ייבוש קירות רטובים בבית יכול להתבצע במספר דרכים, אך חשוב לדעת מול מה אתם עומדים לפני שמתחילים. עובש יכול לצמוח על כל משטח לח במשך תקופה ממושכת ועלול לגרום לבעיות בריאות חמורות אם לא מטפלים בו. קירות רטובים יכולים להיות מאוד קשים לייבוש. הם יכולים לקחת ימים או שבועות להתייבש ולפעמים זה פשוט לא אפשרי שקיר יתייבש כמו שצריך. חשוב שתדעו לייבש קירות רטובים בבית. אם אתה ממהר, אולי תרצה להשתמש במייבש שיער ולנסות את זה קודם. אם הקיר היה רטוב פחות מ-24 שעות, ייתכן שניתן יהיה להפריח אוויר חם מהמייבש שיער אל האזור הרטוב של הקיר. לאחר מכן עליך להמתין 15 דקות לפני שתנסה שוב עם עוד אוויר חם ממייבש השיער, במידת הצורך.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!