אלקטרה בר מים – למים איכותיים ובריאים יותר

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

אלקטרה בר מים – למים איכותיים ובריאים יותר

קשה לדמיין את החיים שלנו ללא אלקטרה בר מים או ללא ברי מים אחרים. אומנם ישנם עדיין כאלו שסוחבים שישיות מים מינרלים או ששותים את מי הברז, אבל זה בדיוק כמו מזגן ביום חם במיוחד: אפשר להיות בלעדיו אבל זה לא תענוג גדול.

אלקטרה בר מים או ברי מים אחרים נמצאים כיום, כמעט בכל משרד, מפעל,  מוסדות ציבוריים הומי אדם וגם בבתים רבים. נוכל למצוא את הברים עומדים על השיש במטבח שלנו, בפינתו הקפה המשרדיות או בפינות מיוחדות ייעודיות במתחמים ובמשרדים הנותנים שירותים לקהל הרחב. לכל אלו שסביבו, מעניק הבר, מים קרים או חמים ללא הגבלה ובמיוחד, הוא מעניק מים מסוננים הבריאים יותר.

אלקטרה בר מים

מהו בעצם בר מים?

אלקטרה בר מים, כמו כל בר מים אחר, במידה והוא איכותי, הוא מתקן חשמלי אשר מכיל טכנולוגיה של סינון, טיהור וניקוי המים. הוא גם יכול להרתיח או לקרר מים אלו תוך שמירת הטמפרטורה בזיכרון או קביעת טמפרטורה אישית לכל משתמש, במידה ונרצה לבצע הרתחה או קירור מים פעם נוספת.  זהו מכשיר קומפקטי ומעוצב, שאינו תופס מקום רב ולכן הוא אידיאלי לשימוש. העובדה שהוא גם אינו מוגבל בהנפקת המים ומאפשר רציפות שימוש, הופכת אותו ליעיל גם למקומות עם תנועה רבה.

יתרונות אלקטרה בר מים

לבר מים יתרונות רבים על פני החלופות. היתרון החשוב ביותר הוא בסינון המים. בר המים המסוננים מגיע עם טכנולוגיה ייחודית המסננת את המים ומותירה אותם נקיים וטעימים, ללא כל המזיקים והחומרים המסוכנים שהיו בהם טרם הסינון כמו מתכות כבדות, רעלנים, כימיקלים, חול חלודה ועוד. הסינון מתבצע באמצעות טכנולוגיית סינון מתקדמת המורכבת מ-2 חלקים: מסנני פחם פעיל הסופחים אליהם את החומרים המזיקים ואת טעמי הלוואי שבמים ונורת UV שתפקידה הוא לקטול מיקרו אורגניזמים חיים (חיידקים וכד') הנמצאים ומתרבים במים. התוצאה היא מים צלולים וטעימים יותר אך גם בריאים הרבה יותר.

יתרון נוסף של אלקטרה בר מים הוא היכולת להפיק מים חמים וקרים בלחיצת כפתור. בלי להמתין, בלי להרתיח ובלי להתעכב. גם המילוי עצמו נעשה אוטומטית, כך שאספקת המים המבוקשת אינה נגמרת.  בעקיפין, בר המים גם תורם לבריאותנו בממד אחר. הוא מסייע לנו להפחית שתיה ממותקת מזיקה. מים צוננים או חמים, מהווים תחליף מצוין ומרווה יותר מכל שתיה מוגזת או ממותקת ומהר מאוד נמצא את עצמנו שותים יותר מים בבית או במשרד.

למי מתאים לרכוש בר מים?

כפי שציינו, בר מים מתאים לשימוש בכל מקום ועבור כל אוכלוסייה. לפיכך, בין אם אתם בעל עסק או אדם פרטי, המבקש לרכוש בר מים לביתו, תמיד תוכלו למצוא בר מים שיענה על הדרישות שלכם. באופן טבעי, קיים שוני בין משרד לבית פרטי. בבית פרטי ניתן יותר דגש על עיצוב וקומפקטיות וכן נדרשת יכולות תפעול נוחות יותר, כדי שגם הילדים יוכלו ליהנות (בבטחה) ממים טעימים ובריאים ללא הפסקה. 

מנגד, ברוב הבתים, צריכת המים היא סבירה ואינה מיועדת לשימוש של עשרות אנשים. לכן יתכן ובר מים המכיל אופציות מתוחכמות כמו גיזוז מים, קביעת טמפרטורה אישית, מילוי אוטומטי וכד'- יהיו רלוונטיים יותר מאשר מקומות בהם יש תנועה בלתי פוסקת של אנשים שונים.

היכן מומלץ לרכוש בר מים?

בין אם תבחרו לרכוש אלקטרה בר מים או בר מים ממותג אחר, כדאי שתבחרו את הטוב ביותר. לא רק ברמת המותג והבר עצמו ובשאלה איזה בר יתאים ביותר עבור המשפחה שלכם או העסק שלכם והצרכים שלו. אלא גם בהקשר של החברה המשווקת את הבר. זה ערך קריטי מכיוון שאתם זקוקים לשירותי החברה לכל התקופה שלאחר הרכישה. 

החברה תוכל, אם תבחרו, להיות אחראית על תקינות בר המים וכן על מועדי החלפה קבועים של הסננים והנורות, שאם הזמן נשחקים ויש להחליפם בחדשים ויעילים. שירות לא טוב של חברה לא טובה, יגרום לכם לבזבוז זמן, כסף והרבה עצבים. מעבר למחיר או למסלול בו תבחרו לרכוש או להשכיר את בר המים, מומלץ גם לבדוק את הצד הנוגע לאחריות על הבר ולשירות תיקונים מהיר ואמין במידה ותדרשו לכך.

'המרכז לברי מים' הנה חברה מובילה בשיווק ברי מים ממותגים שונים, כולם איכותיים ובעלי טכנולוגיות מתקדמות. נשמח לסייע לך בבחירת הבר המתאים ביותר עבורך ובמחיר נוח במיוחד.

אלקטרה בר מים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!