שטראוס בר מים או מותג אחר? טיפים לבחירה חכמה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

שטראוס בר מיםשוק ברי מים הביתיים או ברי המים המיועדים למשרדים ולמקומות בהם מארחים קהל, הולך משגשג ופורח. חברות רבות שולחות ידם בייצור ושיווק ברי המים ולעיתים, המבחר וההיצע הרבים, מעט מבלבלים.

כמו בכל שוק, יש חברות אמינות ויש חברות שרק רוצות להרוויח על הלקוח וכמו בכל שוק, אם תדעו לשאול את השאלות הנכונות ולדרוש את התשובות המדויקות- רק תרוויחו. איך תדעו אם לבחור בשטראוס בר מים, באלקטרה בר או בסוגי ברים אחרים? מומחי 'המרכז לברי מים', עם טיפים במיוחד בשבילכם.

שטראוס בר מים – מחיר הוא לא מדד. איכות-כן

כאמור, יש הרבה סוגים ומותגים של ברי מים. ישנם המכשירים הוותיקים של שטראוס בר מים, את המתקנים המתוחכמים של אלקטרה ואת המכשירים של חברות רבות אחרות. באופן טבעי לא כל הברים שווים ברמתם ואפילו חברה אחת, יכולה להוציא ברים בכמה רמות. ההבדלים נובעים בד"כ מאיכות מערכות הסינון ומזהות הטכנולוגיה המוטמעת בהם, המשפיעים כמובן על איכות הסינון וכן מעיצוב המוצר, הפונקציונליות שהוא מציע, נוחות השימוש (עם צג דיגיטלי או שכל הבר רק מכני) ועוד פרמטרים רבים.

המלצתנו, היא לא להסתנוור מבר מים במחיר זול במיוחד. כנראה שאיכות הסינון שלו לא גבוהה והרי לשם כך התכנסנו בכלל. כולנו רוצים לשתות מים מסוננים ונקיים ברמה גבוהה ולא מים שכמה מזהמים הצליחו לחדור אליהם, בשל איכות פחותה של הסננים. כמו כן, לחומרים מהם בנוי המכשיר חשיבות רבה לשמירה על תקינותו ומכשיר מפלסטיק זול- סביר ויתקלקל מהר יותר. ועדיין, זה לא  אומר שחייבים לקחת את הכי יקר. יש ברי מים איכותיים מאוד, שניתן למצוא לעיתים במבצעים ומחירים נוחים.

שטראוס בר – על הסינון

מערכת הסינון היא כאמור, היהלום שבכתר של ברי המים הביתיים. ישנם 2 שיטות עיקריות של סינון מים שנפוצים בישראל. השיטה הראשונה היא של אוסמוזה הפוכה, בה עוברים המים סינון בלחץ אוסמטי הפוך, כך שכלור, מזהמים, מתכות וחלקים צפים נפרדים מהמים. שיטה זו נחשבת יקרה יותר, שכן המון מים מתבזבזים, כדי להפיק ליטר אחד של מים נקיים.

השיטה השנייה והפופולארית יותר היא של מסנני הפחם הפעיל. בין אם הסננים מורכבים על הצנרת הראשית, הצנרת של המטבח או בתוך בר המים, פעולתה דומה. המים עוברים דרך הסננים שמוציאים מהם את כל החומרים הכימיים, המלחים, הרעלנים ועוד וכן מנטרלים טעמים וריחות לוואי. הסננים השונים נבדלים אחד מן השני על ידי היכולת שלהם לסנן רכיבים קטנים יותר ויותר. כיום מרבית הסננים מתהדרים בסינון רכיבים בטווח של 2-10 מיקרונים.

בברים של החברות הגדולות כמו אלקטרה, שטראוס בר מים, צלול ועוד, יש גם נורת UV אשר עורכת טיפול מיקרוביאלי למים ובכך משמידה ומנטרלת התפתחות של מיקרואורגניזמים ויצורים חיים קטנטנים המסתובבים במים, ביניהם חיידקים ובקטריות. חשוב לזכור, שיעילותן של מערכות הסינון היא לזמן קצוב ויש להחליפן כאשר נדרש (6 חודשים לסנן, שנה לנורת UV) אחרת יעילות הסינון תפגע, המכשיר עצמו ייהרס והסנן עצמו יהפוך למצע חיידקים.

פונקציונאליות ומה שאתם באמת צריכים

שטראוס בר מים יתרונותלברי המים יש תכונות ופיצ'רים רבים, שהופכים חלקים מהם למתוחכמים מאוד. איננו מייעצים לך במה לבחור. בכל אופן, רק אתם מחליטים אם להשקיע במכשיר עם צג דיגיטלי גדול או שהעדרו של כזה, בכלל לא מפריעה לכם. אך יחד אם זאת, כן רצוי שתבדקו לפני רכישה, מהם התכונות של המכשיר שאתם רוצים שיהיו בו.

הנה כמה דוגמאות: יש מכשירים בהם ניתן לקבוע את רמת הטמפרטורה של המים ואפילו לתכנת טמפרטורה ייחודית לפי משתמש. יש מכשירים שיכולים לספק כמות מים גבוהה קרים או חמים ויש ברים שאחרי כמה כוסות חמים, הכוס הבאה תהיה קרה יותר ונצטרך להמתין כמה דקות. יש ברים, בהם מילוי הכוס הינו אוטומטי ועיין מיוחדת מזהה כאשר המים עולים ועוצרת את מזיגתם אוטומטית ויש ברים עם ברזים מכניים. יש ברים אם ברזי מים פושרים, קרים וחמים ויש כאלו עם יכולות מזיגת סודה.

כאמור, זהו עולם ומלואו והדוגמאות הן נוספות ורבות. בברים כמו שטראוס בר מים , אלקטרה ואחרים, מציעים כל הזמן עוד ועוד חידושים. אתם צריכים לבדוק באמת מה אתם צריכים ומה חשוב לכם. דבר אחד נגיד במפורשות: אסור לוותר על מנגנון בטיחות לילדים, בעת השימוש במים חמים.

שטראוס בר מים – שירות, אחריות, אמינות

מגוון רב של ברים, זה אומר מגוון רב של חברות. ככלל, כדאי לפנות לחברות המשווקות ברים ממספר מותגים. שם אנשי המכירות יתאימו לכם את הבר העונה לצרכיכם בדיוק מתוך מבחר רב ולא יאנסו אתכם לקחת דווקא את הבר שהם מייצרים, למשל של שטראוס בר מים, אפילו אם אינו מתאים לכם. בנוסף, בחנו את השירות של החברה ומה הוא כולל. האם הוא כולל החלפת סננים ע"י החברה? האם ההחלפה נעשית ע"י טכנאי מוסמך או ששולחים אתכם לעשות את כל העבודה? מה כוללת האחריות ומה אורכה ועוד ועוד.

'המרכז לברי מים' הינה משווקת מובילה של ברי מים ממבחר חברות ומותגים. צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהתאים לכם ובעבורכם את בר המים האיכותי והמשתלם ביותר.

קניית מתקן מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!