בר מים אלקטרה ומערכות סינון

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בר מים אלקטרה

את המהפכה הזו כבר קשה לעצור. יותר ויותר ישראלים צורכים את המים שלהם שלא דרך הברז. למעשה, למעלה מ-75% מהישראלים שותים רק מים שעברו סינון בדרך זו או אחרת. הסיבות לכך הן מגוונות: החל מהרצון למים קרים וחמים שיהיו זמינים ונגישים כל הזמן וכלה ברצון לעודד שתיה מרובה יותר בקרב כל שכבות הגיל. אולם נדמה שהסיבה המרכזית נעוצה בכלל באיכות המים וברמתם.

 

על טעם ועל ריח

אולי חלקנו התרגלנו, למרות שאין לכך שום סיבה אמיתית או מוצדקת. התרגלנו לטעם הלוואי של המים בישראל או לעכירות המים ולחומרים הלא ידידותיים הנמצאים בהם. למעשה, המים בברז הישראלי "עשירים" בסוגים רבים של מזהמים, מתכות, חומרי הדברה חומרים תעשייתיים, אורגניים ואנ-אורגניים כאחד ובחיידקים ורעות חולות נוספות אשר נמצאים במים, כפי שהם מגיעים אלינו.

אין לנו כח  או רצון להיכנס לנושא האשמות או דיון מעמיק על איכות מי השתיה בישראל. בהחלט הגופים האמונים על כך, מכירים בבעיות ואף נערכה קפיצת מדרגה בנושא. אך גם אם המים מטופלים בדרך ממקור שאיבתם ועד המרכזי האיגון, שם הם נאספים לצורך החלוקה בתוך העיר, הרי שהם שוב מתמלאים "כל טוב", בדרך מהמרכזים העירוניים ועד לברז בבית שלכם. לא מאמינים? תעשו בדיקה קצרה. תפתחו פעם את הצינור המטפס בבניין שלכם ותראו כמה חלודה, חול וצרות אחרות הוא מכיל, תוצאה של עשרות שנים בהם הצינור קיים. גם אם המים היו נקיים לחלוטין, הם כעת שבו למצבם כמקודם. אז למה שאתם ובני משפחתכם תשתו מים כל כך לא נקיים?

מים מינרלים וברי מים מסוננים

מכאן קיימות 2 אופציות עיקריות: מים מינרלים או ברי מים מסוננים כמו בר מים אלקטרה ואחרים. מים מינרלים הם מים שנבעו מן האדמה ועברו סינון טבעי באדמה. זהו אינו  סינון מלא, למרות שחלקם גם עוברים טיפול נוסף המנקה אותם מכל מיני חלקים מרחפים גדולים. למים המינרלים חסרון גדול נוסף: אי הנוחות הבסיסית שבצריכתם, במיוחד באמצעות כדי המים הגדולים וכן העובדה שהם מוגבלים בזמינותם.

השיטה השנייה וזו שהולכת ותופסת את הבכורה בכל בית או משרד, היא צריכת המים באמצעות בר מים מסוננים, כמו זה של בר מים אלקטרה או חברות אחרות. בשיטה זו, המים עוברים סינון קפדני וטיהורם מכל הדברים שאינם צריכים להיות במים. הכוונה גם לדברים מזיקים ממש כמו חיידקים, כימקלים, חומרי הדברה, מתכות כבדות, המטוהרים ומסוננים לחלוטין וכן גם לדברים שנזקם הוא בעיקר בצד התחושתי והאסתטי, כמו כלור, וטעמים וריחות לוואי.

יש איכות ויש איכות

אבל רגע אחד. אם אומרים לכם ש"המים מסוננים" מסוננים, אל תקנו את זה ישר. כי יש הבדלים גדולים בין מערכות הסינון והטיהור השונות. יש מערכות סינון מתקדמות כמו של בר מים אלקטרה ושל חברות ידועות נוספות ויש סינון שנועד לעקר רק את התחושה שאתם שותים מים לא איכותיים.

הרמה הנמוכה ביותר מתאפיינת בסוג של פילטר, אשר מסנן בעיקר את החלקיקים הגדולים או כל מיני מוצקים המרחפים במים. אחריהם יכול להיות פילטר שגם יסנן חול וחלודה אך לא יותר מכך. לעומתם, קיימים מערכות סינון חדשניות ומתקדמות, אשר נותנים מענה כולל ומושלם למים ומעקרים מתוכם כל בקטריות מזיקות וכל מזהמים ולו הקטנים ביותר.

מערכות מתקדמות אלו, כמו זו המותקנת בתוך בר מים אלקטרה, מכילות למעשה 2 מערכות סינון ייחודיות המשלימות זו את זו. הראשון הוא סנן פחם פעיל, אשר מסנן עופרת וכספית, מתכות כבדות הנמצאים במים וכן כלור וחומרים נוספים המשפיעים על הטעם והריח של המים. מנגד, הסנן מאפשר לחומרים החיוניים לנו, כמו אשלגן ומגנזיום, להישאר במים לטובתנו. יש חשיבות רבה לרמת הסינון המיקרונית של סנן זה וכן לעובדה שצריך להחליפו לאחר כחצי שנה, כדי שיוכל להמשיך לספק מים משובחים ונקיים.

לצידו, פועלת נורת UV אשר מטרתה היא טיפול והשמדת חיידקים, בקטריות ואורגניזמים אחרים, כמו גם חומרים כימקליים מזיקים, הנמצאים במים ואין זה משנה אם הגיעו אלינו במים עצמם או נסתפחו אליהם בצנרת הביתית. נורת ה-UV דואגת שהם לא יגיעו לכוס המים שלנו ואנו נקבל מים נקיים וצלולים.

הסטנדרט של המים

אז כולנו רוצים סטנדרט גבוה של מים. לכן יש לבחור בחכמה, בר מים מסוננים, כזה שיספק  לנו מים איכותיים שעברו סינון אמיתי ומדוקדק. כדאי לבחור בבר מים אם טכנולוגית סינון מתקדמת וכן להקפיד כי הוא עומד בתו תקן מחמיר של משרד הבריאות ומעבדות נוספות. לאחר שנושא חשוב זה יודגש על ידכם, ניתן יהיה להמשיך לבחירת בר המים גם לפי העיצוב שלו, תפוקת המים, האופציות במכשיר וכד'.

אנחנו ב'המרכז לברי מים', מבינים את החשיבות הרבה שבלהעניק לבני המשפחה שלכם מים צלולים, נקיים ובריאים באמת. לכן אנו מוכרים ברי מים כמו בר מים אלקטרה, המצוידים בטכנולוגיית הסינון המתקדמת ביותר. כל אלו מצטרפים ליכולות הגבוהות של בר המים, לעיצוב היפיפה ולתכונות הברוכות הנוספות. וכל זאת, במחיר המשתלמים ביותר בישראל. נסו אותנו.

החלפת סנן בר מים ב{HEBREW}

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!