מיני בר מים קרים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

בין אם עבור המשרד, הבית, הקליניקה, פינת ההמתנה או כל מקום אחר- אין ספק כי אחד המכשירים החשובים ביותר שיהיו קיימים בחדר או בחלל שלנו הוא- מיני בר מים קרים. בין אם מדובר במקום פרטי שלנו כמו בית או משרד של חברה גדולה או חברה קטנה, זהו הצורך הבסיסי ביותר של האנושות ככלל, והבסיסי והפרטי ביותר של האדם בפרט.

מיני בר מים קרים

מיני בר מים קרים הוא מסוג המתקנים הנחוצים ביותר, בפרט במקומות בהם ישנם אנשים רבים ותנועה רבה. בין אם עבור פינות המתנה או עבור מקומות דינמיים, הצורך הבסיסי נשאר בעודו קיים. ואכן, כיום, כל בית עסק אשר מכבד את עצמו מחזיק במתקן מים אחד לכל הפחות, הן עבור רווחתם של העובדים והן עבור אורחים ולקוחות.

הביקוש של מתקני מיני בר מים הוא עצום מלהכיל, ובהתאמה גם ההיצע נרחב עד מאד. כמות החברות הקיימות כיום בשוק ומייצרות מתקני מיני בר מים קרים היא עצומה. לכן, הלקוחות וקהל היעד לרוב מבולבל מעט ולא יודע מה יהיה נכון עבורו לבחור. כמובן שכמו בכל דבר, גם כאן לכל חברה היתרונות והחסרונות שלה, ולכל חברה ישנם מתקני מיני בר מים איכותיים יותר, גדולים יותר או בעלי פונקציות רחבות יותר. לכן, יש מספר קריטריונים חשובים שיש לשים לב אליהם בבחירת מתקן. 

הקריטריונים החשובים ביותר עבור מתקני מיני בר מים קרים

בגזרת הזהירות והבטיחות

קריטריון ראשון קשור לבטיחות וזהירות והוא, תו תקן  הנקרא תקן ישראלי 1505. כאשר אנו בוחרים במתקן מיני בר מים קרים, עלינו לוודא כי הוא מחזיק בתו תקן זה. תו תקן ישראלי 1505 מהותו איכות, ואחזקת המוצר בתו זה מייצגת מתקן מים אשר נבדק ואושר מטעם מכון התקנים. מתקן מים המחזיק בתו תקן זה מבסס סטנדרטים גבוהים מאד של איכות בכל הקשור למתקני מים, בנוגע למערכות טיהור וסינון מי שתייה, ולטכניקות הבדיקה שלהן ומציג מתקן שמי השתייה שלו איכותיים במיוחד.

קריטריון נוסף הוא הימצאותו של סנן פחם פעיל ונורת UV. כאשר אנו רוכשים מתקן מיני בר מים  בעל פילטר מים פשוט, עלינו להיות ערים לכך כי סביר שמתקן זה יסנן חומרים פוגמים מוצקים ומרחפים בלבד. ואילו, מנגד, כאשר אנו רוכשים מתקן שכולל סנן פחם פעיל ונורת UV, נדע כי אלו מהווים פתרון מושלם לטיהור המים למשעי. כולל כל חומר מזהם שקיים, בין אם מתכות, גזים מומסים וחיידקים למיניהם. 

בגזרת הטעם והריח

קריטריון חשוב נוסף הוא רמת הטיהור והסינון של מי השתייה. חשוב שרמת הסינון והטיהור תהא ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לקבל את המים הנקיים והאיכותיים ביותר. לכן,  רצוי וכדאי תמיד לבחור במתקן מיני בר מים קרים בעל מנגנון זה. מכשיר שכזה למעשה יהיה בעל פילטר מים אשר אחראי לסילוקם של החלקיקים הזרים, היינו כמו מתקן המים הפשוט יותר. וגם, בנוסף בעל נורת ה-UV וסנן הפחם המוזכרים לעיל עבור חיטוי המים וספיחתם של הריחות הלא נעימים, טעמי הלוואי וכמובן החומרים המסוכנים. 

מתקן מיני בר מים הוא מכשיר המעניק פתרון מושלם למים קרים, וכמובן גם עבור מים חמים, חמים מאד ואף מים בטמפ' החדר- היינו מים פושרים. למעשה, מתקן מים טוב יהיה כזה שניתן להגדיר בו את הטמפרטורה כרצוננו. 

שימו לב גם לתצוגת מתקן המיני בר שלכם. עליה להיות כזו הכוללת את האופציות החשובות, הן לרמת הטמפרטורה והן לרמת המ"ל הנדרש. עוד חשובה היא אופצייה לנעילת ילדים מפני מים חמים. ולבסוף, מתקן מים אשר אסתטית ישתלב בעיצוב הפינה בה הוא מונח, ויהווה רהיט לכל דבר ועיקר. 

מיני בר מים קרים

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!