סטאר הנדימן מסבירים איך לארגן את הבית מהר ובקלות לאחר מעבר דירה

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

שינוי מקום מגורים כרוך בהרבה מאד התרוצצויות עד שמוצאים את הדירה המתאימה, נושאים בירוקרטיים וכספיים רבים ולאחר כל זה מגיע היום המיוחל שבו עוברים דירה. זה אושר גדול, אך תמיד יש המון פעולות שיש לבצע כדי שיהיה אפשר לגור בבית ללא ארגזים וכאשר הכול מסודר. המומחים של סטאר הנדימן מסבירים איך לעשות זאת באופן יעיל, מהיר ופשוט.

התארגנות בתוך הבית

כשמדובר במשפחה, מטפלים בשלב ראשון בחדרי הילדים כדי לאפשר להם לישון בחדרים שלהם. יש פעולות שבני הבית יכולים לבצע בעצמם, אך ישנן גם פעולות שכדי לבצע אותן כיאות ובמהירות, הם נעזרים בהנדימן בעל ידע בביצוע פעולות שונות בתוך הבית.

בשלב הראשון, ההנדימן מרכיב את ארון הבגדים אשר פורק בבית הישן וכעת יש להרכיב אותו מחדש, כדי שאפשר יהיה בכל חדר ילדים לסדר את הבגדים בארון. על פי הצורך, הוא מתקין מדפים בחדרי הילדים במיקומים שבני המשפחה יסמנו עבורו וגם בסלון עבור הנחת חפצי נוי או ספרים.

במדינה חמה כמו שלנו, הצורך במאווררי תקרה הוא אקוטי. הם יוצרים אוויר נהדר לאורך כל היום ובעת הצורך גם בלילה. ההנדימן מרכיב בזה אחר זה מאוורר תקרה בעל כנפיים ארוכות בסלון כדי שיצור אוויר בשטח נרחב ולאחר מכן גם מאווררים קטנים יותר בכל אחד מחדר הילדים, בחדר השינה וגם בחדר העבודה.

עבודות נגרות בבית

לאחר התקנת פרקט בחדרים השונים בבית נוצר מצב שבו הדלת היא ארוכה מדי כיוון שהפרקט תפס שטח ולכן יש לקצר במעט את הדלת. ההנדימן בעזרת כלי עבודה ייעודיים למטרה זו חותך את החלק התחתון של הדלת בכמה סנטימטרים בודדים וכך אפשר לסגור ולפתוח את הדלת בחופשיות.

דיירים רבים רוכשים ריהוט פרקטי בחנויות "עשה זאת בעצמך", אך הם אינם יודעים כיצד להרכיב את הפריטים השונים. לכן, הם נעזרים באיש מקצוע שמרכיב עבורם את הפריטים השונים בזה אחר זה על פי ההוראות המצורפות לכל מוצר חדש.

היערכות במטבח

כדי להשמיש את המטבח, יש לבצע כמה פעולות כמו תיקון ברז דולף (במידה ויש), צביעה של חזיתות ארונות המטבח, שליפת הפרזול הקיים והצירים החלודים והתקנת צירים וידיות חדשות ומודרניות. השינוי של הצבע ושל הפרזול מעניקים מראה חדש ויפהפה למטבח כולו.

בנוסף לכך, איש המקצוע מבצע התקנת בר מים מכל סוג על השיש במטבח. יש להכין את הצנרת מברז המטבח לבר המים וכך תהיה אספקה שוטפת של מים ואפשר יהיה לשתות מים קרים או לחלופין למזוג מים חמים לשתייה חמה כמו תה או קפה.

תיקונים בחדרי הרחצה והשירותים

התקינות של הכלים הסניטריים היא נושא מהותי בכל בית. לכן בוחנים את מצבם של הכלים השונים ובמידת הצורך ההנדימן מבצע החלפה של הניאגרה כולה, או חלפים שלה.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!