מתקני מים במקומות ציבוריים

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מתקני מים במקומות ציבורייםמתקני מים אלו מכשירים המונחים כמעט בכל מקום ציבורי. אנשים שותים מים בכל יום וכל היום. ישנה חובה של התקנת מתקני מים במקומות מסוימים.

 

ישנם סוגים שונים של מתקני מים אשר מותאמים בתכונותיהם לאוכלוסייה ספציפית. החל מאנשי מסורת השומרים שבת ולהם יש צורך במתקן מים מסוים ועד לחילונים הזקוקים למתקן מים רגיל.

 

בשוק קיים מבחר עצום של מתקני מים. לנו, הלקוחות נשאר לבצע בדיקות נרחבות בנושא הן לגבי תכונות המתקן והן לגבי העלויות וכך נוכל להגיע למכשיר המומלץ ביותר עבורנו.

להלן חלק מהשמות של מתקני המים המוצעים בשוק ; תמי4, נועם1, הדס ספיריט טאצ', מעיינות, טייגר מיני בר ועוד.

מהי החשיבות בהתקנת מתקני מים במקומות ציבוריים או בבתי הספר?

  1. זמינות- בעת התקנת מתקני מים, אנשים רבים שותים מהמכשירים והמים מאוד נגישים עבורם.
  2. אנשים דלים באמצעים- מקומות ציבוריים כגון בתי חולים, מרפאות פרטיות, בנקים וקופות חולים מכילות בתוכן סוגים שונים של אנשים. החל ממטופלים בעלי יכולת כלכלית ועד למטופלים חסרי אמצעים. מתקני מים ייתנו לכלל האוכלוסייה ללגום מן המים. גם למי שידו אינה משגת ברכישת בקבוק מים באחת מהחנויות הפתוחות באזור.
  3. נוחות- במשרדים מותקנים מתקני מים הגלויים ללקוחות. בעלי המשרד ואנשי הצוות אינם צריכים לשרת את הלקוחות בכל רגע נתון ולאורחי המשרד קיימת האופציה לשתות מים באופן עצמאי. מים זהו נוזל ניטרלי אשר כולם אוהבים ומתחברים אליו. שותים אותם בכל מצב. כאשר אנו מתרגשים, כועסים או שמחים. אין כמו מים טריים.
    אנשי עסקים אשר עורכים פגישות לאורך כל שעות היממה מתקני מים הם פתרון נוח ומצוין עבורם. במתקן מים זמן ההרתחה קצר יותר מאשר בקומקום. כך שמתקני המים נותנים פתרון גם בנושא חסכון בזמן של בעלי המשרד.
  4. הקניית הרגלים- כאשר מתקני המים עומדים לרשותנו וזמינים עבורנו במשך כל שעות היממה, לילדים לדוגמא המתקן גורם לשתייה מרובה וכך הם מתרגלים לאורך חיים בריא. בבית הספר למשל, כאשר מתקינים מתקן מים, כל ילד אשר עובר ליד מתקן המים רוצה לשתות. ילדים רצים, קופצים, משחקים ומוציאים אנרגיות רבות כך שעליהם לשתות כמות מספקת של מים בכדי שלא יתייבשו. אנשים מבוגרים אשר רכשו מתקני מים שונים לביתם, מדווחים כי מאז שרכשו את המכשיר, הם שותים הרבה יותר מאשר היו שותים לפני כן. עצם העובדה כי המים נגישים לנו, אין צורך להוציא בקבוק או לחכות למים שירתחו במשך מספר דקות, זהו הגורם העיקרי לעובדה כי המים הופכים להיות נגישים ומזמינים עם הצבת מתקני מים באזור.
  5. מים קרים באופן תמידי- במדינתנו החמה, אפילו בחורף ישנם ימים חמימים בהם שתיית מים הינה דבר מרווה ומצנן. במידה ואין בידנו מתקני מים, עלינו לדאוג לקרר מים במשך כל שעות היום. כאשר אנו רוכשים מתקני מים, המתקן עושה זאת עבורנו וכך אנו נהנים ממים קרים, קפואים ומצננים במשך כל היום ללא שום מאמץ מבחינתנו. כל שעלינו לדאוג שמתקן המים מחובר לחשמל וכך המכשיר עושה את עבודתו כראוי.
  6. בטיחות- במתקני מים רבים קיימת אופציית נעילה למבוגרים בלבד כך שבמידה ומתגוררים עימנו ילדים, אנו יכולים להיות בטוחים כי אותו ילד לא יוכל ללחוץ בכל עת ללא הבקרה שלנו.

הצבת מתקני מים במקומות שונים הינם דבר מבורך ושיגרתי. וודאו כי מתקן המים אותו רכשתם מתוחזק היטב על פי הוראות הייצרן וכך תמנעו מבעיות שגרתיות במתקן המים.

בר מים מסוננים למשרד

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!