מכשירי מים לבית

אל תשברו את הגב בסחיבת בקבוקים! עברו למיני בר עכשיו!

מכשירי מים לבית

מכשירי מים לבית

ביתנו הוא משכננו. הוא המקום הנוח שלנו, החם, המשפחתי. המקום שאין רצון גדול מהרצון לחזור אליו בסוף כל יום ארוך, מתיש או מייגע. שם, במקום החם והמשפחתי שלנו, אנחנו צריכים שיהווה עבורנו את איכות החיים המיטבית, שבעינינו היא הטובה והמטיבה ביותר עבורנו. כמובן, שאיכות חיים זו היא סובייקטיבית ומורכבת עבור כל אחד על ידי פרמטרים שונים. ועם זאת, ישנו פרמטר אחד שהוא לבטח קונצנזוס.  הרצון לשירות מים צלולים וטריים בלחיצת יד בלבד.

הרצון להושיט יד, ללחוץ על כפתור ולקבל מים צלולים וטריים במרחק נגיעה. מבלי לעבור קודם במכולת או בסופר מרקט, מבלי לשכוח בטעות לרכוש מים מינרלים בסופר מרקט ולהבין כי נצטרך לחזור חזרה, ומבלי הטרחה הלא נעימה של סחיבת שישיות מים שבוע אחר שבוע, לכל הפחות. מים מינרלים הנובעים ממתקן מים צלולים הם בגדר איכות חיים שכל אחד יגדירה ככזו, ואין מדובר במותרות כלל וכלל. לכן, כמה טוב שהקידמה הביאה אלינו מתקני מכשירי מים לבית.

את מכשירי מים לבית נוכל להניח בכל מקום בבית. בין אם במטבח, בסלון הבית, במשרד הפרטי, בחדר הילדים, חדר האורחים או בכלל בחדר ההורים- איכות החיים היא איננה אותה איכות חיים טרם הכנסותם של מכשירי מים לבית לחיינו, ולאחר כניסתם. והחדשות הכי טובות הן, שמפאת הקידמה והטכנולוגיה שהביאו איתן את התפתחות מכשירי מים לבית, גם העיצוב בהתאם, והוא מגוון ומדהים באפשרויותיו. ולכן, אין כלל בעיה להניח אותו בכל מקום בו הצגנו במשפט הראשון לפסקה זו.

בין עבר לבין הווה ועתיד- מכשירי מים לבית: הגרסה החדשה

בעבר, היו מכשירי מים לבית אופציית רכישה או תחזוק רק על ידי משפחות שתקציבן החודשי גבוה למדי. ואמנם כיום, מגוון האפשרויות הוא כה גדול, עד אשר ניתן להתאימו עבור כיס ועבור כל תקציב. למעשה, כיום, ברי המים לבית ואפילו האיכותיים והטובים שבהם, מתומחרים במחירים נגישים עבור כל משפחה. 

למעשה, כיום, ברירת המחדל בייצור מיני בר לבית כוללת הרבה מעבר לסינון מים, כמו שהיה בעבר. היא איננה משאירה את המים עכורים או בעלי טעם לוואי. ברירת המחדל היא סינון המים והפיכתם למים איכותיים וצלולים. מכשירי מים לבית כיום כולל טכנולוגיה מתקדמת כגון סנני פחם פעיל באיכות גבוהה, אשר תפקידו למגר את טעמי הלוואי, הריחות הרעים והכלור מן המים, ולסנן מתכות, ורעלנים. 

במכשירים מעט מתקדמים יותר, נוכל למצוא גם טכנולוגיה של נורת UV, אשר תפקידה רחב יותר. זוהי פונקציה מתקדמת המרחיקה חיידקים פתוגניים לאחר שלב סינון המים, ומטהרת את המים באיכות הגבוהה ביותר. שתי האופציות מצוינות, אך למיטיבי לכת נמליץ על השילוב בין סנן פחם פעיל לבין נורת ה-UV, וזאת למען קבלת התוצאה הטובה ביותר למים צלולים, נקיים ובריאים.

בחירה טובה נעשית בבדיקה

ענף מכשירי המים לבית כיום הוא רחב היקף. בפועל יוצא מכך, מגוון החברות המציעות למכירה בר מים לבית מגוון מאד ויש באמתחתו מכשירים מסוגים שונים ומדגמים שונים. הפונקציות כיום מונות לא רק מכשירים ברמות שונות, אלא גם בעלי פונקציות שונות כמו למשל שילוב של בר מים עם בר סודה, מכשירי מים לשומרי שבת וכדומה. 

מאחר שהמגוון כה רחב, ומכיוון שעקב המגוון הרחב גם טווח המחירים רחב בהתאם, הדבר הטוב ביותר לעשות על מנת למקסם את הבחירה על הצד הטוב ביותר הוא סקר שוק מקיף. סקר שוק זה יכלול את ההבדלים בין החברות והמכשירים, טווחי המחירים, עלויות תחזוקה שוטפות- שהרי לא מספיק רק לרכוש את המכשיר אלא צריך גם לטפל בו. וכן במתרס הבטיחות יש לבדוק תווי תקן, זמן אחריות ופונקציית הגנת ילדים.

מכשירי מים לבית

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לברי מים
המרכז לברי מים

המרכז לברי מים מציע לכם למעשה את כל סוגי ברי המים הנמכרים היום בישראל, החל מברי מים עם מיכל מים מינרליים מתחלף וכלה בברי מים קבועים המחוברים למערכת המים המרכזית ומציעים לכם מים חמים וקרים עם סינון וטיהור המים ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד התרשמנו במרכז לברי מים מהצוות המקצועי, שמעמיד לרשותכם את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל החלטה ממקום של ידע וביטחון, להתמצא בפערים ובהבדלים השונים בין ברי המים הקיימים בשוק ולבחור את בר המים המתאים ביותר, הן לשימושים שלכם והן למסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!